    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Trzecia prawda całą dobę - WSI24
    Date: Sun, 19 Sep 2010 17:41:07 +0200

    W niedziela, 19 września 2010 17:14, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

    > Podaj chociaż jeden efekt, tylko mi nie mów że jakiś kraj się
    > na Polskę obraził bo Kaczyński był prezydentem.

    Kraje się nie obrażają, po prostu przestają współpracować w oczekiwaniu na
    zmianę "przywódcy", tym samym taki kraj schodzi na margines, nikt się z nim
    nie liczy.

    > Na Piłsudskiego WSZYSTKIE KRAJE BYŁY OBRAŻONE ... bo
    > był dobrym i patriotycznym przywódcą.

    O przepraszam, na pogrzebie Piłsudskiego był Göring z całą świtą oficjeli
    III Rzeszy, Hitler osobiście uczestniczył w mszy żałobnej odprawionej w
    Berlinie, flagi w Niemczech zostały opuszczone do połowy masztów a po
    zajęciu Krakowa przez Niemców Hitler kazał trzymać straż honorową przy
    sarkofagu Piłsudskiego.

    Nie wygląda to na jakiś szczególny ostracyzm, wprost przeciwnie.

    > PS. SBcja w tym kraju trzyma się ostro, 20 lat to
    > za mało aby ich wytępić, zbili kasę i wychowali
    > nowe pokolenie złodziei.

    Taka sama prawda jak to co napisałeś w dwu pierwszych zdaniach.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt