  • Data: 2010-09-19 15:14:33
    Temat: Re: Trzecia prawda całą dobę - WSI24
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-19 16:49, Marek Dyjor pisze:

    > każdy ma swój punkt widzenia, ja oceniam po efektach i dla mnie to
    > efekty działania Kaczyśńkiego i jego środowisk szkodzą Polsce.

    Podaj chociaż jeden efekt, tylko mi nie mów że jakiś kraj się
    na Polskę obraził bo Kaczyński był prezydentem.
    Na Piłsudskiego WSZYSTKIE KRAJE BYŁY OBRAŻONE ... bo
    był dobrym i patriotycznym przywódcą.

    > tja każdy myślący inaczej lub dostający forsę od ruskich.

    Te ... Bolek brał kasę od SB ... dlaczego miałby jej
    nie brać o KGB/GRU? Podaj chociaż jeden powód.

    PS. SBcja w tym kraju trzyma się ostro, 20 lat to
    za mało aby ich wytępić, zbili kasę i wychowali
    nowe pokolenie złodziei.

    Tomy M.