  • Data: 2010-09-18 12:32:45
    Temat: Re: Trzecia prawda całą dobę - WSI24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Tomy M.* napisał(-a):

    > Ty jesteś z TVN?!

    Nie i nie zanosi się na to żebym miał być. Twoja wiedza jako pracownika
    tegoż w zupełności mi wystarczy :P

    > A czym Ty pierdolisz?!

    Mam do tego odpowiedni organ.

    > Kto KURWA podkłada lektora pod nieukończony film!!??

    Nie wiem, nie znam się na tym (patrz wyżej). Natomiast we fragmencie
    wskaznym przeze mnie lektora też nie ma (sic!). Natomiast jest tekst
    odczytany przez syntezator mowy, który domyślam się, że w wersji
    ostatecznej będzie czytał ktoś z krwii i kości. Widać kilka błędów
    montażowych. Ewidentnie dzieło nie ukończone i jeśli tego nie widzisz,
    to bardzo Ci współczuję. Trzeba się uzbroić w cierpliowść i czekać na
    emisję dokumentu w ostatecznym kształcie.
    BTW, zetrzyj pianę z pyska.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675