-
1. Data: 2010-05-12 07:09:40
Temat: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>
Parę dni temu dzwoniła babka z informacją że niedługo połączenia będą tańsze
i nastąpią zmiany w abonamencie który mam obecnie. Nic sobie złego nie
pomyślałem w tym momencie tylko zdziwiłem się że chciała 4 ostatnie cyfry
numeru ewidencyjnego. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze tego samego dnia do
biura obsługi że miałem taki dziwny telefon i żeby pod żadnym pozorem mi nie
zmienali abonamentu jak by było takie zamówienie.
Jak się okazało baba nic nie wspominając o zmianie abonamentu zmieniła
abonament na inny. Stało by się to dopiero w czerwcu. Odkryłem to w
zamówionych usługach w koncie TP. Oczywiście jest tam obecnie napisane że
zrealizowano.
Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem chyba
zrezygnować z ich usług.
Obecnie złożyłem reklamację.
-
2. Data: 2010-05-12 08:15:38
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał
> Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie
> powinienem chyba zrezygnować z ich usług.
> Obecnie złożyłem reklamację.
Donosik do UKE ?
Przeprowadzi kontrole, odkryje naciski na pracownikow i nalozy
stosowna kare ..
P.S. Mozna juz zmieniac umowy ustnie ? Obowiazuje chyba forma
pisemna ?
J.
-
3. Data: 2010-05-12 09:34:27
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hsdo32$p1i$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał
>> Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem
>> chyba zrezygnować z ich usług.
>> Obecnie złożyłem reklamację.
>
> Donosik do UKE ?
> Przeprowadzi kontrole, odkryje naciski na pracownikow i nalozy
> stosowna kare ..
>
> P.S. Mozna juz zmieniac umowy ustnie ? Obowiazuje chyba forma
> pisemna ?
>
> J.
Prawo telekomunikacyjne Art. 56.
6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o
których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania
się na
odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca
usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w
powyższy sposób i
przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług
obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia
oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu
wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego
złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany
warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego
oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania
pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem.
Na odległość można zmieniać:
2) rodzaj świadczonych usług;
4) okres, na jaki została zawarta umowa;
5) pakiet taryfowy, jeżeli na świadczone usługi obowiązują różne
pakiety taryfowe;
6) sposób składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje
usługi;
7) okres rozliczeniowy;
9) zakres świadczonych publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych, ze
wskazaniem elementów składających się na opłatę abonamentową;
Warto też zauważyć, że:
8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia
o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia
zmian, o których
mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej
zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia
złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent
po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega
skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia.
--
Telesfor BAUDOT
-
4. Data: 2010-05-13 21:52:18
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: sunwick <s...@W...op.pl>
kumpela tam w contact center pracowala krotki czas, to jest oczywiste
ze dostawala prowizje od wcisnietego planu,
jesli uda jej sie naciagnac klienta na cokolwiek to ma kase, nie wazne
jakim sposobem i czy sie zgadza czy nie, ale tp sie wycwanila i
weryfikuje po tym nr ewid. dlatego jesli im go podasz to juz wiedz ze
masz nowe uslugi ktorych nie zamawiales :)
-
5. Data: 2010-05-14 06:21:50
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomosci
news://news-archive.icm.edu.pl/b1tou55k4e2tvlv9057pc
t...@4...com
*sunwick* napisal(-a):
> kumpela tam w contact center pracowala krotki czas, to jest oczywiste
> ze dostawala prowizje od wcisnietego planu,
> jesli uda jej sie naciagnac klienta na cokolwiek to ma kase, nie wazne
> jakim sposobem i czy sie zgadza czy nie, ale tp sie wycwanila i
> weryfikuje po tym nr ewid. dlatego jesli im go podasz to juz wiedz ze
> masz nowe uslugi ktorych nie zamawiales :)
Ja nie bardzo rozumiem o co kaman z tym nr ew. Przeciez oni chyba znaja
ten nr? I wtedy moga zienic co chca. No chyba ze chodzi o to zeby
abonent wypowiedzial ten nr zatwierdzajac dowolna zmiane na koncie
abonenckim. Albo moze jednak nie znaja tych nr? Spotkalem sie juz z tym
ze domokrazcy - telenaciagacze juz mi obiecuja abonament "za darmo"
tylko musze pokazac nr ew. dla "weryfikacji" czy mi przysluguje :D
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o) Wiadomosc niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
--ooO-( )-Ooo- ani zaden inny antywirus :P
-
6. Data: 2010-05-14 08:00:42
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail w...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> Parę dni temu dzwoniła babka z informacją że niedługo połączenia będą
> tańsze i nastąpią zmiany w abonamencie który mam obecnie. Nic sobie
> złego nie pomyślałem w tym momencie tylko zdziwiłem się że chciała 4
> ostatnie cyfry numeru ewidencyjnego. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze
> tego samego dnia do biura obsługi że miałem taki dziwny telefon i żeby
> pod żadnym pozorem mi nie zmienali abonamentu jak by było takie
> zamówienie.
>
> Jak się okazało baba nic nie wspominając o zmianie abonamentu zmieniła
> abonament na inny. Stało by się to dopiero w czerwcu. Odkryłem to w
> zamówionych usługach w koncie TP. Oczywiście jest tam obecnie napisane
> że zrealizowano.
>
> Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem
> chyba zrezygnować z ich usług.
>
> Obecnie złożyłem reklamację.
>
a moze poza zmiana ceny polaczenia na tansze, nic sie nie zmieniło wiecej?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
Gabriel Laub
-
7. Data: 2010-05-14 08:14:53
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:14052010.37805494@budzik61.poznan.pl...
>> Obecnie złożyłem reklamację.
>>
> a moze poza zmiana ceny polaczenia na tansze, nic sie nie zmieniło
> wiecej?
Jedno stanieje, ale drugie zdrożeje... i jak będziesz mieć szczęście, to
wyjdzie na zero i nie dostaniesz w dupę...
--
((*))
((+))
-
8. Data: 2010-05-14 19:47:09
Temat: Re: Re: Trzeba uwa?a? na TPSA, próbuj? zmienia? abonament bez zgody.
Od: sunwick <s...@W...op.pl>
chodzi tylko o to ze sprzedawcy nie maja dostepu do zadnych danych
poza pewnie nazwiskiem abonenta i jego nr tel.
to jest zabezpieczenie przed naciaganiem wlasnie sprzedawcow, nie
dzwoniliby tylko wszystkim wciskali najdrozsze plany i zgarniali
prowizje a ty abonencie se to odkrecaj...
-
9. Data: 2010-06-01 00:28:31
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>
Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4bea53bb$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
> Parę dni temu dzwoniła babka z informacją że niedługo połączenia będą
> tańsze i nastąpią zmiany w abonamencie który mam obecnie. Nic sobie złego
> nie pomyślałem w tym momencie tylko zdziwiłem się że chciała 4 ostatnie
> cyfry numeru ewidencyjnego. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze tego samego
> dnia do biura obsługi że miałem taki dziwny telefon i żeby pod żadnym
> pozorem mi nie zmienali abonamentu jak by było takie zamówienie.
>
> Jak się okazało baba nic nie wspominając o zmianie abonamentu zmieniła
> abonament na inny. Stało by się to dopiero w czerwcu. Odkryłem to w
> zamówionych usługach w koncie TP. Oczywiście jest tam obecnie napisane że
> zrealizowano.
>
> Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem chyba
> zrezygnować z ich usług.
>
> Obecnie złożyłem reklamację.
Nie wiem co mam teraz robić. Złożyłem reklamację. Zapewniano mi że nic się
nie zmieni i będzie po staremu. Nawet przysłali pismo że będę mial stary
plan taryfowy a nowy nie zostanie zrealizowany.
Dzisiaj sie patrzę do konta w TP i widzę że TPSA zmieniła plan taryfowy i
usunęła wszystkie usługi dodatkowe.
Dzwonię na błękitną linię i mi babka mówi że to tylko tak w inernecie pisze
i że wszystko jest po staremu. Oni tego wpisu w internecie nie mogą zmienic
i prawdopodobnie tak zostanie bo plan który był już nie jest w sprzedaży.
Ale wszystko będzie po staremu.
-
10. Data: 2010-06-02 12:52:20
Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>
Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4c045430$0$19171$65785112@news.neostrada.pl...
> Dzisiaj sie patrzę do konta w TP i widzę że TPSA zmieniła plan taryfowy i
> usunęła wszystkie usługi dodatkowe.
> Dzwonię na błękitną linię i mi babka mówi że to tylko tak w inernecie
> pisze i że wszystko jest po staremu. Oni tego wpisu w internecie nie mogą
> zmienic i prawdopodobnie tak zostanie bo plan który był już nie jest w
> sprzedaży. Ale wszystko będzie po staremu.
Kto właściwie zajmuje się danymi na błękitej linii i w serwisie
internetowym?
Zadzwoniłem na błękitną linię i mi automat powiedział że mam nowy plan
taryfowy tak samo pisze w internecie.
zadzwoniłem do konsultanta i zapytałem się jaki mam plan a babka mówi że już
ten nowy. Ja na to że to nie jest prawdą a potem powiedziała nazwę
poprzedniego. Jak te dane zmienić? By na pierwszy rzut oka było widać że mój
plan i usługi dodatkowe się nie zmieniły.