  • 1. Data: 2010-05-12 07:09:40
    Temat: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Parę dni temu dzwoniła babka z informacją że niedługo połączenia będą tańsze
    i nastąpią zmiany w abonamencie który mam obecnie. Nic sobie złego nie
    pomyślałem w tym momencie tylko zdziwiłem się że chciała 4 ostatnie cyfry
    numeru ewidencyjnego. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze tego samego dnia do
    biura obsługi że miałem taki dziwny telefon i żeby pod żadnym pozorem mi nie
    zmienali abonamentu jak by było takie zamówienie.

    Jak się okazało baba nic nie wspominając o zmianie abonamentu zmieniła
    abonament na inny. Stało by się to dopiero w czerwcu. Odkryłem to w
    zamówionych usługach w koncie TP. Oczywiście jest tam obecnie napisane że
    zrealizowano.

    Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem chyba
    zrezygnować z ich usług.

    Obecnie złożyłem reklamację.

  • 2. Data: 2010-05-12 08:15:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał
    > Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie
    > powinienem chyba zrezygnować z ich usług.
    > Obecnie złożyłem reklamację.

    Donosik do UKE ?
    Przeprowadzi kontrole, odkryje naciski na pracownikow i nalozy
    stosowna kare ..

    P.S. Mozna juz zmieniac umowy ustnie ? Obowiazuje chyba forma
    pisemna ?

    J.

  • 3. Data: 2010-05-12 09:34:27
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > stosowna kare ..
    >
    > P.S. Mozna juz zmieniac umowy ustnie ? Obowiazuje chyba forma

    Prawo telekomunikacyjne Art. 56.

    6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o
    których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania
    się na

    odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca
    usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w
    powyższy sposób i

    przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług
    obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia
    oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu
    wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego
    złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany
    warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego
    oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania
    pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
    oświadczenia przed jego upływem.

    Na odległość można zmieniać:

    2) rodzaj świadczonych usług;

    4) okres, na jaki została zawarta umowa;

    5) pakiet taryfowy, jeżeli na świadczone usługi obowiązują różne
    pakiety taryfowe;

    6) sposób składania zamówień na pakiety taryfowe oraz dodatkowe opcje
    usługi;

    7) okres rozliczeniowy;

    9) zakres świadczonych publicznie dostępnych usług
    telekomunikacyjnych, ze

    wskazaniem elementów składających się na opłatę abonamentową;

    Warto też zauważyć, że:

    8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia
    o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia
    zmian, o których

    mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej
    zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia
    złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent
    po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega
    skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 4. Data: 2010-05-13 21:52:18
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    kumpela tam w contact center pracowala krotki czas, to jest oczywiste
    ze dostawala prowizje od wcisnietego planu,
    jesli uda jej sie naciagnac klienta na cokolwiek to ma kase, nie wazne
    jakim sposobem i czy sie zgadza czy nie, ale tp sie wycwanila i
    weryfikuje po tym nr ewid. dlatego jesli im go podasz to juz wiedz ze
    masz nowe uslugi ktorych nie zamawiales :)

  • 5. Data: 2010-05-14 06:21:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci
    t...@4...com
    *sunwick* napisal(-a):

> [...]
    > weryfikuje po tym nr ewid. dlatego jesli im go podasz to juz wiedz ze
    > masz nowe uslugi ktorych nie zamawiales :)

    Ja nie bardzo rozumiem o co kaman z tym nr ew. Przeciez oni chyba znaja
    ten nr? I wtedy moga zienic co chca. No chyba ze chodzi o to zeby
    abonent wypowiedzial ten nr zatwierdzajac dowolna zmiane na koncie
    abonenckim. Albo moze jednak nie znaja tych nr? Spotkalem sie juz z tym
    ze domokrazcy - telenaciagacze juz mi obiecuja abonament "za darmo"
    tylko musze pokazac nr ew. dla "weryfikacji" czy mi przysluguje :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-05-14 08:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > że zrealizowano.
    >
    > Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem

    a moze poza zmiana ceny polaczenia na tansze, nic sie nie zmieniło wiecej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 7. Data: 2010-05-14 08:14:53
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    wiadomości news:14052010.37805494@budzik61.poznan.pl...

    > a moze poza zmiana ceny polaczenia na tansze, nic sie nie zmieniło
    > wiecej?

    Jedno stanieje, ale drugie zdrożeje... i jak będziesz mieć szczęście, to
    wyjdzie na zero i nie dostaniesz w dupę...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 8. Data: 2010-05-14 19:47:09
    Temat: Re: Re: Trzeba uwa?a? na TPSA, próbuj? zmienia? abonament bez zgody.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    chodzi tylko o to ze sprzedawcy nie maja dostepu do zadnych danych
    poza pewnie nazwiskiem abonenta i jego nr tel.
    to jest zabezpieczenie przed naciaganiem wlasnie sprzedawcow, nie
    dzwoniliby tylko wszystkim wciskali najdrozsze plany i zgarniali
    prowizje a ty abonencie se to odkrecaj...

  • 9. Data: 2010-06-01 00:28:31
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrealizowano.
    >
    > Co można zrobić w takiej sytuacji? Za takie postępowanie powinienem chyba

    Nie wiem co mam teraz robić. Złożyłem reklamację. Zapewniano mi że nic się
    nie zmieni i będzie po staremu. Nawet przysłali pismo że będę mial stary
    plan taryfowy a nowy nie zostanie zrealizowany.

    Dzisiaj sie patrzę do konta w TP i widzę że TPSA zmieniła plan taryfowy i
    usunęła wszystkie usługi dodatkowe.
    Dzwonię na błękitną linię i mi babka mówi że to tylko tak w inernecie pisze
    i że wszystko jest po staremu. Oni tego wpisu w internecie nie mogą zmienic
    i prawdopodobnie tak zostanie bo plan który był już nie jest w sprzedaży.
    Ale wszystko będzie po staremu.

  • 10. Data: 2010-06-02 12:52:20
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > zmienic i prawdopodobnie tak zostanie bo plan który był już nie jest w
    > sprzedaży. Ale wszystko będzie po staremu.

    Kto właściwie zajmuje się danymi na błękitej linii i w serwisie
    internetowym?

    Zadzwoniłem na błękitną linię i mi automat powiedział że mam nowy plan
    taryfowy tak samo pisze w internecie.

    zadzwoniłem do konsultanta i zapytałem się jaki mam plan a babka mówi że już
    ten nowy. Ja na to że to nie jest prawdą a potem powiedziała nazwę
    poprzedniego. Jak te dane zmienić? By na pierwszy rzut oka było widać że mój
    plan i usługi dodatkowe się nie zmieniły.