eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTrzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
  • Data: 2010-06-01 00:28:31
    Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bea53bb$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
    > Parę dni temu dzwoniła babka z informacją że niedługo połączenia będą
    > tańsze i nastąpią zmiany w abonamencie który mam obecnie. Nic sobie złego
    > nie pomyślałem w tym momencie tylko zdziwiłem się że chciała 4 ostatnie
    > cyfry numeru ewidencyjnego. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze tego samego
    > dnia do biura obsługi że miałem taki dziwny telefon i żeby pod żadnym
    > pozorem mi nie zmienali abonamentu jak by było takie zamówienie.
    >
    > Jak się okazało baba nic nie wspominając o zmianie abonamentu zmieniła
    > abonament na inny. Stało by się to dopiero w czerwcu. Odkryłem to w
> [...]

    Nie wiem co mam teraz robić. Złożyłem reklamację. Zapewniano mi że nic się
    nie zmieni i będzie po staremu. Nawet przysłali pismo że będę mial stary
    plan taryfowy a nowy nie zostanie zrealizowany.

    Dzisiaj sie patrzę do konta w TP i widzę że TPSA zmieniła plan taryfowy i
    usunęła wszystkie usługi dodatkowe.
    Dzwonię na błękitną linię i mi babka mówi że to tylko tak w inernecie pisze
    i że wszystko jest po staremu. Oni tego wpisu w internecie nie mogą zmienic
    i prawdopodobnie tak zostanie bo plan który był już nie jest w sprzedaży.
    Ale wszystko będzie po staremu.