eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTrzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
  • Data: 2010-05-14 06:21:50
    Temat: Re: Trzeba uważać na TPSA, próbują zmieniać abonament bez zgody.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci
    t...@4...com
    *sunwick* napisal(-a):

    > kumpela tam w contact center pracowala krotki czas, to jest oczywiste
    > ze dostawala prowizje od wcisnietego planu,
    > jesli uda jej sie naciagnac klienta na cokolwiek to ma kase, nie wazne
    > jakim sposobem i czy sie zgadza czy nie, ale tp sie wycwanila i
    > weryfikuje po tym nr ewid. dlatego jesli im go podasz to juz wiedz ze
    > masz nowe uslugi ktorych nie zamawiales :)

    Ja nie bardzo rozumiem o co kaman z tym nr ew. Przeciez oni chyba znaja
    ten nr? I wtedy moga zienic co chca. No chyba ze chodzi o to zeby
    abonent wypowiedzial ten nr zatwierdzajac dowolna zmiane na koncie
    abonenckim. Albo moze jednak nie znaja tych nr? Spotkalem sie juz z tym
    ze domokrazcy - telenaciagacze juz mi obiecuja abonament "za darmo"
    tylko musze pokazac nr ew. dla "weryfikacji" czy mi przysluguje :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675