  • Data: 2014-06-11 08:19:41
    Temat: Re: Trzeba mieć to szczęście
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 10 Jun 2014 19:25:39 +0000 (UTC), Tomek Kańka

    > Bo zawsze więcej pisze narzekaczy.

    To prawda. Podobnie jak o usterkowości pojazdów/elementów. Dlatego wkurza
    mnie robienie z paru negatywnych opinii teorii o awaryjności danego
    pojazdu. Np. paru użytkowników kupi sobie szrota po trzecim właścicielu,
    DPF się zatka po 300km, albo silnik im się zatrze po 1000km, to już marka
    przekreślona. Nie ważne, że setki tysięcy innych pojazdów tej marki jeździ
    i ma się dobrze.

    > Mi F1 się podoba. Podobała mi się w 1997 (kiedy zacząłem regularnie
    > oglądać wyścigi), podoba się się w 2014. Ale to przecież jest "de
    > gustibus",

    Ja nie oglądam (i nigdy mnie to szczególnie nie fascynowało). Teraz jeszcze
    mniej oglądam. Od paru sezonów jest tak, że jak ktoś wpadnie na dobry
    patent bolidu, to już dojedzie tak do końca. Wyścigów tam jest raczej mało
    i wszystko się rozgrywa w zasadzie na starcie (chyba że deszczyk spadnie).
    Z tankowaniem było ciekawiej -- i jak zwykle jeden czy dwa przypadki
    zaskutkowały usunięciem tego elementu. :/

    > o czym tu dyskutować?

    W zasadzie nie ma o czym dyskutować. Znam takich co się tym fascynują od
    lat i nie przepuszczą także teraz żadnego wyścigu, podobnie jak znam
    takich, co spędzają godziny oglądając mecze piłkarskie. Ja tego nie
    rozumiem, ale też nie bronię im tego robić i nie wypominam (i choć nie
    kibicuję, to *cieszę* *się*, że jest stadion z prawdziwego zdarzenia w
    wawie i inni mogą z niego korzystać), wolę natomiast sam iść na tor (choćby
    raz w roku) i pograć samemu w piłkę.

    Ze sportów motorowych jest wiele więcej ciekawych widowisk niż F1. Podobnie
    jak piłka nożna oglądana jest wiele nudniejsza niż np. siatkówka czy hokej.
    Nawet ciskanie kamieniami po lodzie czy wpuszczanie węża do uz po zielonej
    trawce, jako piłkarz (były już, bo się zepsułem), uznaję za ciekawsze do
    oglądania niż kopanie skórzanego balona. ;)

    --
    Pozdor Myjk