  • 1. Data: 2010-03-04 05:40:50
    Temat: Trwam w MPEG4
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Już od czerwca?
    93,Droga_telewizja_o__Rydzyka__Unowoczesnia_sie.html

  • 2. Data: 2010-03-04 06:37:25
    Temat: Re: Trwam w MPEG4
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    sat_diver pisze:
    > Już od czerwca?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,76242
    93,Droga_telewizja_o__Rydzyka__Unowoczesnia_sie.html

    no co? rydzyk wiek jak kase sie robi.
    myslisz, że nie kupią?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-03-04 06:42:40
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    sat_diver <s...@s...info> wrote:
    > Już od czerwca?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,76242
    93,Droga_telewizja_o__Rydzyka__Unowoczesnia_sie.html

    I bardzo dobrze. Cokolwiek bym nie myślał o TV Trwam, to ten ruch będzie
    popularyzował
    rynek mpeg4 w Polsce. Przynajmniej on może to zrobić a tvp w spółce z innymi nie
    chcą.

    Kto by się spodziewał :)

    --
    gs

  • 4. Data: 2010-03-04 09:10:56
    Od: a...@p...pl

    tylko zeby to nie byly tunery FTA, bo to bedzie bez sensu

    a najlepiej, jakby byl to tuner combo sat-naziemny.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-03-04 10:17:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > tylko zeby to nie byly tunery FTA, bo to bedzie bez sensu
    >
    > a najlepiej, jakby byl to tuner combo sat-naziemny.

    ja bym na to nie liczył, za ok 300 chyba nikt nie zaoferuje
    hd combo

  • 6. Data: 2010-03-04 11:21:34
    Od: "jb" <s...@g...com>

    > ja bym na to nie liczył, za ok 300 chyba nikt nie zaoferuje
    > hd combo
    >

    > --
    > pozdrawiam. pawell32
    > Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion
    są to tunery Ariva 100 za 342pln

  • 7. Data: 2010-03-04 11:29:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jb pisze:

    > są to tunery Ariva 100 za 342pln

    ale to nie jest combo

  • 8. Data: 2010-03-04 11:44:37
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Już od czerwca?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,76242
    93,Droga_telewizja_o__Rydzyka__Unowoczesnia_sie

    Tunery pewnie będą wyprodukowane przez jakąś Polską firmę i dobrze.
    Pewnie tutaj mina wszystkim zrzednie jak te wszystkie nielubiane
    MOHERY wymienią sprzęt na HD i do tego zrobią to wcześniej
    niż odbiorcy Canal+ TVN i Polsatu. Moim zdaniem Rydzyk
    to jest geniusz biznesu, Walter i Solorz to przy nim
    cieńkie Bolki (chyba inne ksywy mieli w SB ale nie pamiętam)

    Ten artykuł powyżej jest żenującym obrazem jak media
    manipulują baranami w Polsce, tak! To nie Rydzyk manipuluje
    tylko media, bo Rydzyk sprzedaje i coś z tego ma, więc
    każda jego manipulacja to po prostu MARKETING, a to nic
    zdrożnego.

    Powiedzcie mi jednak k*rwa co z tej swojej manipulacji ma DZIENNIK?!
    Za ch*ja tego nie rozumiem, czy oni też chcą mieć swoją
    TV i zazdroszczą Rydzykowi? Czy im ktoś płaci za rąbanie
    d*py Rydzykowi? Kto im płaci?

    Nie jestem fanem Rydzyka, ani jego tunerów, ani jego telewizji
    ale nie mi ją oceniać merytorycznie bo katolik ze mnie słaby.
    Ale skoro facet otworzył tą TV, funkcjonuje, rozwija się
    a kapitał powstaje i jest wydawany w Polsce to CHWAŁA MU ZA TO!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 9. Data: 2010-03-04 12:06:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:
> [...]
    > Ale skoro facet otworzył tą TV, funkcjonuje, rozwija się
    > a kapitał powstaje i jest wydawany w Polsce to CHWAŁA MU ZA TO!

    warto jednak zauważyć że korzysta z licencji nadawczej przeznaczonej dla
    nadawców społecznych. Widać jednak dla moicherowej rady są nadawcy lepsi i
    gorsi. Bo KRRiT czepia sie innych nadawców o bzdury a Rydzykowi imperium
    może robić co chce.

  • 10. Data: 2010-03-04 12:46:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    widzę tu ducha kaczorów i maciarewicza.
    może to rydzyk był tw?

    ciekawa definicja.

    to ma nie nic wspólnego z biznesem.
    jakoś tego nie widzę by wszyscy abonenci polsatu czy cyfry+ biegli
    do sklepu po dekodery hd i wydali 300 zł bo tak jest lepiej.
    rydzyk raz powie i wszystkie mohery staja na baczność.

> [...]
    > nadawców społecznych. Widać jednak dla moicherowej rady są nadawcy lepsi
    > i gorsi. Bo KRRiT czepia sie innych nadawców o bzdury a Rydzykowi

    bo oficjalnie nikogo nic nie kosztuje, datki są dobrowolne ;-)