  • 11. Data: 2010-03-04 13:22:11
    Temat: Re: Trwam w MPEG4
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 04-03-2010 o 13:46:58 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > to ma nie nic wspólnego z biznesem.
    > jakoś tego nie widzę by wszyscy abonenci polsatu czy cyfry+ biegli
    > do sklepu po dekodery hd i wydali 300 zł bo tak jest lepiej.
    > rydzyk raz powie i wszystkie mohery staja na baczność.

    Warto przypomnieć, że TVN przeprowadzał swego czasu kampanię promującą
    kupno odbiornika sat analogowego do odbioru analogowego TVNu z satelity.
    Jakoś tak niedługo przed wyłączeniem tego analogu.

    Swoją drogą jestem pod wrażeniem jak wielu ludzi się troszczy o odbiorców
    TV Trwam żeby nie stracili do niej dostępu ;-)

    > bo oficjalnie nikogo nic nie kosztuje

    "nikogo nic nie kosztuje" ciekawe stwierdzenie :-)

    --
    SW3
    ----

  • 12. Data: 2010-03-04 13:29:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    >Swoją drogą jestem pod wrażeniem jak wielu ludzi się troszczy o odbiorców
    >TV Trwam żeby nie stracili do niej dostępu ;-)

    A kogo znasz takiego?
    Bo indywidua, które troszczą się o odbiorców TV Trwam (i oni sami też)
    zdecydowanie do ludzi nie należą.

  • 13. Data: 2010-03-04 13:31:46
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    sat_diver wrote:
    > Już od czerwca?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,76242
    93,Droga_telewizja_o__Rydzyka__Unowoczesnia_sie.html

    Podpatrzone w komentarzach:

    http://www.youtube.com/watch?v=kmVa5Hwzuik

    ;)

    Piotr

  • 14. Data: 2010-03-04 13:37:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    SW3 pisze:

    > "nikogo nic nie kosztuje" ciekawe stwierdzenie :-)

    sorrki.
    miało być, każdego odbiorcy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2010-03-04 15:33:04
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > warto jednak zauważyć że korzysta z licencji nadawczej przeznaczonej dla
    > nadawców społecznych. Widać jednak dla moicherowej rady są nadawcy lepsi i
    > gorsi. Bo KRRiT czepia sie innych nadawców o bzdury a Rydzykowi imperium
    > może robić co chce.

    Może dlatego że jest to kapiał POLSKI, i trzyma poziom
    trochę wyższy od TVN i Polsatu razem wziętych.
    Wybaczcie ale jak włączam TVN to nie się niedobrze robi
    niestety żona czasami coś tam ogląda. Bardziej idiotycznej
    stacji skierowanej do baranów nie jestem w stanie sobie
    wyobrazić więc siłą rzeczy TRWAM mam w większym poważaniu :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 16. Data: 2010-03-04 15:35:28
    Od: cztery <r...@d...trzy>

    > Może dlatego że jest to kapiał POLSKI

    Nawet jesli jet to co z tego ?
    Masz z tego jakas korzysc ?

    , i trzyma poziom
    > trochę wyższy od TVN i Polsatu razem wziętych.

    Nie rozmawiam o gustach, jak to mowila moja sp. Babcia - jeden lubi
    czekolade drugi jak mu nogi smierdza.

  • 17. Data: 2010-03-04 15:35:30
    Temat: Odbiornik do Trwam w MPEG4
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Jest i odbiornik Ariva 1000 za 342,-
    http://www.luxveritatis.pl/index.php?strona=parametr
    y-odbiornika

  • 18. Data: 2010-03-04 15:36:59
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-03-04 12:21, jb donosi, że:

  • 19. Data: 2010-03-04 17:35:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Może dlatego że jest to kapiał POLSKI