  • Data: 2010-03-04 11:44:37
    Temat: Re: Trwam w MPEG4
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    news:hmnh55$hr2$1@news.onet.pl...
    > Już od czerwca?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,76242
    93,Droga_telewizja_o__Rydzyka__Unowoczesnia_sie

    Tunery pewnie będą wyprodukowane przez jakąś Polską firmę i dobrze.
    Pewnie tutaj mina wszystkim zrzednie jak te wszystkie nielubiane
    MOHERY wymienią sprzęt na HD i do tego zrobią to wcześniej
    niż odbiorcy Canal+ TVN i Polsatu. Moim zdaniem Rydzyk
    to jest geniusz biznesu, Walter i Solorz to przy nim
    cieńkie Bolki (chyba inne ksywy mieli w SB ale nie pamiętam)

    Ten artykuł powyżej jest żenującym obrazem jak media
    manipulują baranami w Polsce, tak! To nie Rydzyk manipuluje
    tylko media, bo Rydzyk sprzedaje i coś z tego ma, więc
    każda jego manipulacja to po prostu MARKETING, a to nic
    zdrożnego.

    Powiedzcie mi jednak k*rwa co z tej swojej manipulacji ma DZIENNIK?!
    Za ch*ja tego nie rozumiem, czy oni też chcą mieć swoją
    TV i zazdroszczą Rydzykowi? Czy im ktoś płaci za rąbanie
    d*py Rydzykowi? Kto im płaci?

    Nie jestem fanem Rydzyka, ani jego tunerów, ani jego telewizji
    ale nie mi ją oceniać merytorycznie bo katolik ze mnie słaby.
    Ale skoro facet otworzył tą TV, funkcjonuje, rozwija się
    a kapitał powstaje i jest wydawany w Polsce to CHWAŁA MU ZA TO!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com