  • Data: 2010-03-04 13:22:11
    Temat: Re: Trwam w MPEG4
    Od: SW3 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-03-2010 o 13:46:58 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > to ma nie nic wspólnego z biznesem.
    > jakoś tego nie widzę by wszyscy abonenci polsatu czy cyfry+ biegli
    > do sklepu po dekodery hd i wydali 300 zł bo tak jest lepiej.
    > rydzyk raz powie i wszystkie mohery staja na baczność.

    Warto przypomnieć, że TVN przeprowadzał swego czasu kampanię promującą
    kupno odbiornika sat analogowego do odbioru analogowego TVNu z satelity.
    Jakoś tak niedługo przed wyłączeniem tego analogu.

    Swoją drogą jestem pod wrażeniem jak wielu ludzi się troszczy o odbiorców
    TV Trwam żeby nie stracili do niej dostępu ;-)

    > bo oficjalnie nikogo nic nie kosztuje

    "nikogo nic nie kosztuje" ciekawe stwierdzenie :-)

    --
    SW3
    ----