  • Data: 2012-11-04 13:42:09
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-04 13:23, PK pisze:

    > W tym TotCmd, którego ukradłeś, bo jesteś biednym studentem z dwoma
    > dyskami zewnętrznymi?

    Tak, mam dwa zewnętrzne dyski. Jeden z zepsutego laptopa siostry, drugi
    z mojego poprzedniego laptopa. Dokupiłem tylko kieszenie.
    I nic nie ukradłem. Już ci próbowałem wytłumaczyć, że złodziej, bierze
    oryginał i nie zostaje nic, a pirat robi sobie tylko kopię oryginału.
    Poza tym, jak będę pracował, to zapłacę za licencję. Christian Ghisler
    nic przeze mnie nie straci, a zarobi. Włącz myślenie, bo sama wiedza i
    zdolności, to jednak trochę mało...

    > Na raz tzn. w tej samej chwili? To prawdopodobieństwo się łatwo
    > oblicza, bo wynosi zero. Zresztą padnięcie dysku w konkretnej
    > chwili też ma zerowe prawdopodobieństwo.

    Jak to obliczyłeś? Prawdopodobieństwo jest większe niż 0, bo w domu może
    wybuchnąć pożar, a dysk leżący w miejscu, którego nie sprawdzasz
    codziennie, może np. zniknąć x dni wcześniej. Aczkolwiek podzielam
    zdanie, że jest bardzo bliskie zera.

    --