  • Data: 2012-11-03 01:29:54
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-02, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
    > Coś w tym podobno jest. Mówi się, że wykształceni muzycy
    > raczej rzadko bywają tzw. audiofilami.

    Chyba bardzo. Mam dwóch w rodzinie i miałem przez jakiś czas kontakt
    z większą grupą (chóry itp... śmieszne czasy to były dosyć).

    Generalnie nie spotkałem jeszcze muzyka, który by się nie śmiał z tego,
    co wypisują "eksperci" na różnych forach :).

    Jak już ktoś napisał w tym wątku: jedni słuchają muzyki, a inni dźwięku.

    pozdrawiam,
    PK