  • Data: 2012-05-31 21:30:13
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: Mnich <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 19:41, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Chłopaku, co Ty, na religię nie chodziłeś? Te anioły to niezłe ziółka -
    > jeden w czasie zajęć niebiańskiego jazzbandu rozpiżył w drobny pył dwa
    > miasta, zabijając po drodze parę tysi ludzia (ale to niewierne psy
    > były), inny na zlecenie szefa roznosił różne wstrętne choróbska,
    > zrzucał stonkę z samolotów (a może to szarańcza była?) i grillował
    > małych chłopców, jeszcze inny latał z rozżarzony żelastwem i chlastał
    > dla rozrywki pryncypała co bardziej niepokornych. To mają być idole
    > współczesnej młodzieży?
    >
    > --
> [...]

    No weź, weź przestań - to już nie jest zabawne pisać takie rzeczy o
    prawdziwych motocyklistach. A jak majom tu swoją wtykę, albo co gorsza
    ktos od NICH potrafi czytać???............................. ja na
    bicie słabo odporny jezdem.
    A że wpierdol każdy dostanie za czytanie precli....... już wiem,
    powiem że jestem ze ścigacza :)))

    Pozdr
    Mnich

    PS. Jak by tak poszperał w archiwum to by znalazł ciekawą prawidłowość
    - tak jakbym parę lat o tym czytał - znowu precle drażnią MC :)