  • 11. Data: 2010-02-04 22:09:45
    Temat: Re: Trudny wybór małego fajnego samochodu
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hkfboi$ut$1@news.dialog.net.pl...

    > Już bym wolał Megane RS. Serio.
    > No ale to się nie liczy, bo ja skrzywiony jestem. ;)

    W towarzystwie Coopera S, 207 i Golfa GTI chyba masz rację.

    CAR luty 2010: Megane 250 RS vs Golf R vs Porsche 911 GT3 na Route Napoleon!
    Wot ciekawe porównanie i nie germańsko techniczne tylko takie dżemojadowo
    con emocion. Jednak Meganka zbyt hardkorowa jak na mój gust. W kwietniu po 4
    latach będę zmieniał beemkę... i po tym co przeczytałem jak na razie Golf R
    z DSG i regulowaną zawiechą jest na topie.

  • 12. Data: 2010-02-04 22:55:26
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Tetram z Falomp pisze:
    > Zastanawiam się nad zakupem małego, szybkiego samochodzika. Rozważam na razie
    > albo Peugeota 207 1.6THP albo Mini CooperS.
    > Oba mają fajne parametry mechaniczne, tylko w Peugeocie boję się trochę o
    > trwałość silnika: raczej francuzy nigdy nie były w tym dobre. A za silnikiem
    > Mini stoi niemiecki prestiż BMW co chyba rokuje mu lepiej.
    > Natomiast Peugeot według mnie wygląda lepiej niż Mini. W Mini nie podoba mi
    > się ten prędkościomierz pośrodku zmieszany z wyświetlaczem radia.
    > A co Wy byście doradzili?
    > Pzdrw
    > Tetram z Falomp

    mini spala ~13L jesli to Ci nie przeszkadza jest ok.

  • 13. Data: 2010-02-05 10:06:23
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    > Wiadomo - silnik rodziny Prince w "Mini" jest zdecydowanie bardziej trwały
    > niż ten sam silnik w Peugeocie/Citroenie...

    No bo to lwiątko złaci w nocy i szaleje pod maską psując co sie, ale
    szewronik to nie wiem jak to robi bo nie ma nóżek :D

    Z właśnego doświadczenia citorenów wiem, że mają bdb blachy i silniki nie
    ustępujące w czymkolwiek od reszty konkurencji.