  • 1. Data: 2013-06-12 19:50:48
    Temat: Troszkę piętnuję internet w plusie
    Od: "Rutger O. Besrauer" <a...@d...de>

    Witam. Zaposiadam internet co się zowie Internet Bez Sprzętu 15 GB w
    Plusie. Pomijając fakt, że chcą mnie skubnąć na dyszkę, ponieważ na
    umowie mam 9 zł, a na fakturze 19 zł za aktywację karty SIM, ale to
    pikuś. Straszny tam mają bajzel w tym BOK-u. Żeby się zalogować do plus
    online, potrzebny jest plus-kod, który widnieje na e-fakturze, a ta jest
    dostępna jedynie po zalogowaniu się na koncie. Zaś żeby się pierwszy raz
    zalogować na konto potrzebne jest eHasło, a ono jest ustalane wyłącznie
    u konsultanta. Dodzwoniłem się już po 22 minutach :]
    Jednak najgorsze w tej usłudze jest to, że nihuja nie można sprawdzić,
    ile jeszcze zostało transferu. To znaczy można czegoś się dowiedzieć za
    pośrednictwem płatnego smsa na numer 2580, ale jest to płatne i to jest
    skandal. Kod *121# jak w przypadku internetu na kartę nie funkcjonuje.

  • 2. Data: 2013-06-12 20:08:04
    Temat: Re: Troszkę piętnuję internet w plusie
    Od: "Roman J. Stachowiak" <r...@w...pl>

    W dniu 2013-06-12 19:50, Rutger O. Besrauer pisze:
> [...]
    > pośrednictwem płatnego smsa na numer 2580, ale jest to płatne i to jest
    > skandal. Kod *121# jak w przypadku internetu na kartę nie funkcjonuje.

    No i?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 3. Data: 2013-06-12 20:11:44
    Od: "Rutger O. Besrauer" <a...@d...de>

    W dniu 2013-06-12 20:08, Roman J. Stachowiak pisze:

    > No i?

    Zadzwoń do Plusa

  • 4. Data: 2013-06-12 21:29:53
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-12 19:50, Rutger O. Besrauer pisze:
    > Witam. Zaposiadam internet co się zowie Internet Bez Sprzętu 15 GB w
    > Plusie.

    I dlatego jest jak jest.
    Ja bym im tam z miejsca zrobił Stambuł.
    A nie "troszkę piętnował".

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-06-12 21:33:39
    Od: "Rutger O. Besrauer" <a...@d...de>

    W dniu 2013-06-12 21:29, $heikh el $hah pisze:

    > I dlatego jest jak jest.
    > Ja bym im tam z miejsca zrobił Stambuł.
    > A nie "troszkę piętnował".

    Ty i Stambuł - gówniarz z palcem na mapie Turcji.

  • 6. Data: 2013-06-12 21:41:21
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-12 21:33, Rutger O. Besrauer pisze:

    > Ty i Stambuł - gówniarz z palcem na mapie Turcji.

    Bo ty, cwelu, wiesz.
    Pierwszy bym dołączył do sensownej "manifestacji" w stolicy.
    Ale błędu Adolfa, jaki popełnił popełniając pucz monachijski, nie zrobię.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-06-12 21:56:46
    Od: "Rutger O. Besrauer" <a...@d...de>

    W dniu 2013-06-12 21:41, $heikh el $hah pisze:

    > Pierwszy bym dołączył do sensownej "manifestacji" w stolicy.

    Jasne, ale z litrem wódy w żyłach to zasnąłbyś z chujem w ręku pod
    jakimś drzewem nie mówiąc o czynnym udziale w manifestacji

  • 8. Data: 2013-06-12 22:00:57
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-12 21:56, Rutger O. Besrauer pisze:

    > Jasne, ale z litrem wódy w żyłach to zasnąłbyś z chujem w ręku pod
    > jakimś drzewem nie mówiąc o czynnym udziale w manifestacji

    Jednym się włącza miłość do bliźnich, innym 'agresor'. Jestem z gór.
    Zgadnij, do której grupy się zaliczam.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-06-12 22:21:19
    Od: "Roman J. Stachowiak" <r...@w...pl>

    W dniu 2013-06-12 22:00, $heikh el $hah pisze:

    > Jednym się włącza miłość do bliźnich, innym 'agresor'. Jestem z gór.

    Jakiś nizinny góral jesteś...

    --
    RomanS

  • 10. Data: 2013-06-12 22:31:58
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-12 22:21, Roman J. Stachowiak pisze:

    > Jakiś nizinny góral jesteś...

    A jakie to ma, k-wa, znaczenie, czy mieszkam u podnóża gór, czy w chacie
    na hali?

    --