  • Data: 2011-06-02 21:22:33
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: "doomin13" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dr600 127 kg ??? to bylby cud :)
    ma ze 150kg i nadaje sie dawac po szutrach co najwyzej :) oczywiscie mozna i
    do lasu i do bagna ale niefajnie sie go potem dzwiga w blocie a potem zapala
    z kopa bo jesli ma miec mini mase to napewno wersja z kopniakiem tylko czyli
    archiwalne dzieje tego modelu wiec i poczatek mega inwestycji po zakupie :)
    chcesz do lasu, blota, piachu to sprzet jak pisali poprzednicy max 120 kg,
    chcesz podroznika ale enduro to ktm adventure 640, chcesz silniejszego na
    szose to wiekszy ktm 990 albo tiger, wiadro, itp. :)

    Uzytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisal w wiadomosci