  • Data: 2011-06-02 15:06:54
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-02 17:00:47 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    > No ja bym wlasciwie potrzebowal ze 3:
    >
    > - ca 250 ccm enduro - typowo lesne
    > - ca 600 ccm endurowo-szosowy - na wyprawy na wschod
    > - ca 1000 ccm szosowo-endurowy - na wyprawy na zachod
    > - no i moze jeszcze ca 800 cm - typowo do miasta jakis classic
    >
    > I to tak chyba by wygladalo...

    Doskonały plan (naprawdę). Czas się brać za realizację ;-)
    A serio - nie ogarniesz tego wszystkiego w jednym motórze, ale jeśli
    chcesz latać po szutrach, to Tiger spokojnie da radę (ja jeździłem
    golasem i też dawał), jeśli chesz jechać gdzieś na wschód czy południe,
    to też da radę (ludzie tam jeżdżą Fazerami, Fujarami i innszymi
    szosówkami). A przez "da radę" rozumiem: przejedziesz. Może nie tak
    szybko i bez takiego banana, jak na EXC, ale z punktu A do punktu B
    dotrzesz. BTW, gdzieś w necie czytałem relację gościa, który całą
    Afrykę wzdłuż przejechał Tigerem, poszukaj.

    de Fresz