  • Data: 2011-06-02 11:15:07
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    > Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje
    > (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

    Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać
    źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą
    przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam
    dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski
    raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to
    ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na
    oględziny.

    de Fresz