    From: "tor" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tresura w akcji.
    Date: Sat, 21 Jul 2012 15:04:54 +0200

    > Wiesz, że są różne schorzenia?

    Tu się zgadzam, bo i mój znajomy ma taką wlepkę, a na pierwszy rzut oka
    można powiedzieć : zdrowy.
    Jest jednak druga strona medalu, którą obserwuję na codzien. 3/4 aut pod
    marketami , które stoją na kopertach, to "chorzy na głowę" . Z reguły albo
    lepsze auta , albo odpieprzone paniusie ew. chłoptasie "macho" . Zdarzają
    się też akcje z starszymi osobami typu: market budowlany, wysiada z
    terenówki taki chłopek roztropek z żoną i twardo idzie do środka. Za moment
    się wraca i wrzuca za szybę wydrukowaną "inwalidke". Po jakiś 20min wraca z
    pełnym wózkiem (kleje czy inne cementy po 25kg worek) i jak gdyby nic wrzuca
    do auta i odjeżdża. Obserwowałem to osobiście, bo akurat czekałem na
    znajomych 2 miejsca obok. Właśnie za takich powinni się wziąść i solić
    mandatami, żeby się nauczyli po co ta koperta jest.
    Podobał mi się przykład jakiegoś miasta, w którym ochrona sprawdza i ew
    zakłada blokady osobom nieuprawnionym. Nawet zamkneli koło jakiemuś synkowi
    kogoś ważnego i sprawa się oparła o sąd, który stwierdził ,że blokada i
    odpłatność się należy, bo to teren prywatny i trzeba się stosować do zasad.
    Teraz jak już wprowdzono strefe ruchu i obowiązuje kodeks , to tym bardziej
    takie coś powinno mieć miejsce. Inaczej nie da się ludzi nauczyć. Nawiasem
    mówiąc pracuję w jednym z marketów i jak w tamtym roku była akcja policji z
    nakładaniem mandatów, to staly tam auta tylko do tego uprawnione. Szkoda że
    potrwało to miesiąc ,bo teraz wróciły stare zwyczaje. Podobna akcja była z
    miesiąc temu. Fajna terenowa Toyota, 5 pasażerów i stająna kopercie.
    Wysiedli , popatrzyli, cos tam pogadali i dalej na zakupy. Oczywiście
    wszyscy zdrowi . Jak ktoś im zwrócił uwagę, to jeden koleś tak koło 40
    zaczął robić z siebie debila i udawać połamanego. Oczywiście przeszedł tak z
    10m i "cudownie ozdrowiał" .Aha. Blachy KPR ( kraków - proszowice). Niestety
    zwykłych KR nie brakuje, jak i "schorowanych" przedstawicieli handlowych
    wszelkiej maści.