    From: PJ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tresura w akcji.
    Date: Thu, 19 Jul 2012 05:29:51 -0700 (PDT)

    //Problem w tym, że tu nie chodzi o zwiększenie wpływów hipermarketu -
    to nie fotoradary. Tu chodzi o nauczenie bydlaka, aby pokrzywdzonemu
    przez los jeszcze on nie utrudniał życia. Z tego punktu widzenia dużo
    lepiej, żeby taki samochód z blokadą stal na miejscu a właściciel
    musiał znosić spojrzenia wszystkich przechodzącym ludzi, niż raz dwa
    zniknął z parkingu.

    hiper czy super market nic na tym nie zarabia, to laweciarze sa do
    przodu ...ich zysk to zawsze wolne miejsce parkingowe dla
    niepelnosprawnych klientow ....BTW takie matolki raczej sa odporne na
    hipnotyczne spojrzenia starszych pan :-) Twoj koncept stosowano raczej
    w sredniowieczu patrz: wbijanie na pal itp. i do mnie jakos nie
    przemawia ...

    //> Nie wątpię, że gdzieś są takie służby. U nas to autolaweta i jeden
    kierowca z wyciągarką. Aż mi skóra cierpnie na myśl, że taki miał by
    gdzieś koło mojego samochodu wyciągać z ciasnego szeregu jakiś
    samochód na siłę.

    potraktuj to jako okres przejsciowy, biznes dopiero sie rozkreca ...
    to sa konkretne pieniadze wiec predzej czy pozniej ktos sie po nie
    schyli ...zreszta markety to jest pikus bo ile one maja miejsc dla
    niepelnosprawnych; 10, 20 ? plus taki ze nie musisz jezdzic po calym
    miescie ... ale prawdziwa kasa pojawia sie jesli podpiszesz umowe z
    gmina, wtedy strumien gotowki jest naprawde szeroki ....

    P.