  • 1. Data: 2012-05-04 08:11:06
    Temat: Treningowy przejazd na torze w mikolajkach (on board)
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=1xwhA471NG4
    Heh, szybszy od zajaca, jak widac ;)

    MarcinJM gg: 978510

  • 2. Data: 2012-05-04 18:56:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 04 May 2012 08:11:06 +0200, MarcinJM wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=1xwhA471NG4
    > Heh, szybszy od zajaca, jak widac ;)

    Fajny ten tor macie.

    To jest nowy obiekt, czy w tym stanie (myślę o nawierzchni) jest
    utrzymywany stale?
    Ile tam takie pojeżdżenie?

  • 3. Data: 2012-05-05 06:38:39
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-04 18:56, Tomasz Pyra pisze:

    > Fajny ten tor macie.
    >
    > To jest nowy obiekt, czy w tym stanie (myślę o nawierzchni) jest
    > utrzymywany stale?
    > Ile tam takie pojeżdżenie?

    Tor wybudowano w 2009 roku, jak Rajd Polski byl eliminacja WRC.
    Nawierzchnie oddbudowuje sie na okolicznosc Rajdu Polski, ale wg. mnie
    jest ona (nawierzchnia) idiotyczna. Na spodzie chudy beton, a na to
    nasypane zwiru. Taka mieszanka daje praktycznie zerowa przyczepnosc.
    A jak sie juz zwir "wyjezdzi" to zostaje ostry beton, ktory zjada opony
    w mgnieniu oka. W zeszlym roku, chlopacy "miskiem" zjedli 6 kpl.
    szutrowek z 4 godziny.

    MarcinJM gg: 978510

  • 4. Data: 2012-05-05 07:11:58
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-04 18:56, Tomasz Pyra pisze:
    > Ile tam takie pojeżdżenie?

    Co do kosztow to sa zaporowe: 500zl netto za godzine.
    Wiec jezdzimy wylacznie jak nasz automobilklub cos organizuje i miasto
    przekazuje nam tor bezplatnie.

    MarcinJM gg: 978510

  • 5. Data: 2012-05-06 01:22:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 05 May 2012 07:11:58 +0200, MarcinJM wrote:

    > Co do kosztow to sa zaporowe: 500zl netto za godzine.
    > Wiec jezdzimy wylacznie jak nasz automobilklub cos organizuje i miasto
    > przekazuje nam tor bezplatnie.

    Czyli ogólnie słabo...
    Bo z onboardu wyglądało że to ładny szuter, a tu piszesz że beton.

    A w tej motomajówce teraz startowałeś?
    Kolega mój pojechał i Puga rozbił.

  • 6. Data: 2012-05-06 06:32:43
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-06 01:22, Tomasz Pyra pisze:
    > Czyli ogólnie słabo...
    > Bo z onboardu wyglądało że to ładny szuter, a tu piszesz że beton.

    Taki lichy beton, a na wierzch nasypany zwir. Nawierzchnia mocno techniczna.

    > A w tej motomajówce teraz startowałeś?
    > Kolega mój pojechał i Puga rozbił.

    Nie startowalem, bo nie mialem z kim syna zostawic, na koniec
    przjechalem tylko jedno pomiarowe kolko: 2:04. Holka czas to 1:47.
    A widzialem, widzialem. :) Wiecej sie tam sprzetow posypalo.

    MarcinJM gg: 978510