  • 11. Data: 2010-05-02 05:07:38
    Temat: Re: Trasa na moto z Polski do Chin w 1934r
    Od: AlF <s...@g...com>

    marusc wrote:
    > Znalazłem przypadkiem. Relacja z wyprawy na motorze z Polski do Chin w
    > 1934r
    >
    > http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,7
    802265,Dama_w_koszyku.html?as=1&startsz=x

    > http://www.tinyurl.pl/?1b4PIBVB
    > iety

    tak bez nawigacji ? :-).

    a powaznie - jedna z niewielu historio ktore wywieraja trwaly efekt na
    mnie ... niedawano spotkalem pilota USAF ktory latal na Belin i opowadal
    jak wracali na oparach do bazy (kto przezyl) bo tak bylo wyliczone ...

    tak nawiasem, czy sa jeszcze prawdziwe kobiety ...