  • 1. Data: 2010-04-28 07:18:07
    Temat: Top motor Raszyn - mozna zaufac?
    Od: "Andrzej" <j...@o...pl>

    Czesc,

    Mam do roboty polowienie silnika w starym japonskim litrze ('92) i zabawe w
    srodku (sprzeglo rozrusznika k. jego mac). Mozna gosciom zaufac w sensie takim,
    ze nie zloza na silikon itd? Robil ktos u nich cos bardziej skomplikowanego?
    Ogarniaja?

    Pozdrawiam
    Andrzej
    litr padl

  • 2. Data: 2010-04-28 09:33:45
    Temat: Re: Top motor Raszyn - mozna zaufac?
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Andrzej"
    Mam do roboty polowienie silnika w starym japonskim litrze ('92) i zabawe w
    srodku

    Utrzymuja przy zyciu KJ-otowego litra (chyba)
    Podobno daja rade

    Tytus z fabryki

    5067 (20100428) __________

  • 3. Data: 2010-04-28 09:58:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej pisze:

> [...]
    > ze nie zloza na silikon itd? Robil ktos u nich cos bardziej skomplikowanego?

    Robilem duzo u nich w ZX10, mocno zmeczone zyciem moto a zawsze dawali
    rade. Ba nawet do dzis jezdzi.

    Robilem i serwisuje na biezaco (wlasnie teraz tam stoi) gixera -
    calkowity striptease moto i skladanie.

    Warsztat nie wyglada ale Darek Sternik grzebie w japoniach od lat 90-tych.

    KJ

  • 4. Data: 2010-04-28 18:06:25
    Od: "CzeX" <c...@i...pl>

    Ja serwisuje tam swojego gsxr'a K3 od 2 lat, nigdy nie miałem problemu. Ci
    ludzie naprawde znają się na robocie. Pomijając nawet to, że nie mam do nich
    zastrzeżeń to mają bardzo konkurencyjne ceny. Wolę poczekać kilka dni i
    zrobić to w Raszynie niż przepłacić 2-krotnie i mieć moto gotowe w 2dni w
    innym serwisie. Darek zajebiście ogarnia Japończyki, wystarczy zobaczyć jak
    odbudował starego gsxr'a olejaka, stan jest teraz jak fabrycznie nowy, a
    moc... około 150km :)) Przemek to specjalista od Firebladów. Jednym słowem
    POLECAM !!!

    czex

  • 5. Data: 2010-04-30 12:13:39
    Od: amos <g...@g...com>

    Podepne sie pod temat:

    Czy korzystal ktos z serwisu Honda Plaza w Warszawie (ul. Malownicza
    od Krakowskiej)?

    Umowilem sie na programowanie kluczyka i przy okazji chce zrobic
    przeglad.

    Mozna im zaufac?

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 6. Data: 2010-04-30 12:18:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    amos pisze:
> [...]
    > od Krakowskiej)?
    >
    > Umowilem sie na programowanie kluczyka i przy okazji chce zrobic

    nie wiem, ale z chądom to możesz pojechać do motoristy. im można zaufać

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2010-04-30 13:13:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 14:18, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > nie wiem, ale z chądom to możesz pojechać do motoristy. im można zaufać

    zeby jeszcze telefon w serwisie odbierali....

    A to tez ASO? Bo czesci oryginalne sprzedaja. Ale czy serwis jest
    autoryzowany?

    --
    zdrowka
    amos

  • 8. Data: 2010-04-30 13:23:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    amos pisze:

    > zeby jeszcze telefon w serwisie odbierali....
    >
    > A to tez ASO? Bo czesci oryginalne sprzedaja. Ale czy serwis jest
    > autoryzowany?

    diler autoryzowany, to serwis pewnie też.