  • Data: 2013-05-24 09:06:34
    Temat: Re: Trasa Wrocław-Chorwacja
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-23 17:14, LEPEK pisze:

    > Jeśli z noclegiem po drodze, to może. Inaczej - gupi pomys ;)
    > Powoli, kręta droga, praktycznie brak możliwości wyprzedzania, co rusz
    > wiocha - na wycieczkę tak, ale na dojazd do celu (i to końcowy etap) -
    > bez sensu.
    >
    > Pozdr,

    Wyjazd ze Slaska o 21-22.00 - w Plitwicach jestem o 4-5 nad ranem.
    Jade zawsze przez Slowacje i Wegry.
    W Plitwicach odpoczynek - troche natury dla oczu i ducha i potem w
    dalsza droge.
    Najczesciej jezdzimy w dwa miejsca. Zawsze pierwszy jest Pasman - (nasza
    ulubiona wyspa). Do celu (kwatera na Pasman) docieramy ok 16.00.
    Jazda bez stresu - spokojnie.
    Mimo, ze do Chorwacji jezdzimy co 2-3 lata, to jeszcze nie znudzil mi
    sie ten styl podrozowania. A zawsze najbardziej wyczekuje wylaniajacego
    sie morza i wysepek po przekroczeniu gór.

    Jazda autostrada - tak - ale co najwyzej z powrotem.
    Wakacje traktuje na okazje zobaczenia czegos wiecej niz tylko autostrad,
    tunelu, skarp i oslon wokol autostrady.
    Tym bardziej, ze w Chorwacji sa widoki jakich malo.