  • 1. Data: 2014-03-19 13:21:48
    Temat: Trasa Warszawa-Zakopane
    Od: "TWIST-OFF" <s...@w...pl>

    Witam

    Nigdy nie jechałem z Warszawy do Zakopanego.
    Którą trasą lepiej tam dojechać :

    A) Warszawa - Radom - Kielce - Kraków - Zakopane
    B) Warszawa - Piotrków Tryb - Częstochowa - Kraków - Zakopane

    Trasa w nocy, ruch minimalny.
    Różnica w tasach to 50 km, ale czasowo szybsza trasa B.
    Czekam na wszelkie rady.

    Pozdrawiam
    Twist-Off

  • 2. Data: 2014-03-19 14:11:48
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Zakopane
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "TWIST-OFF" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A) Warszawa - Radom - Kielce - Kraków - Zakopane
    > B) Warszawa - Piotrków Tryb - Częstochowa - Kraków - Zakopane

    > Trasa w nocy, ruch minimalny.
    > Różnica w tasach to 50 km, ale czasowo szybsza trasa B.

    Między Częstochową a Krakowem jedziesz po A4? Jeśli tak to zdecydowanie bym
    wolał trasę B. Większość trasy zrobisz na tempomacie bez wypatrywania
    spóźnionych "wczorajszych" rowerzystów. Jedynie krótki odcinek na południe
    od Częstochowy wymaga trochę więcej skupienia, bo są radary i ograniczenia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-03-19 14:47:39
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > spóźnionych "wczorajszych" rowerzystów. Jedynie krótki odcinek na południe
    > od Częstochowy wymaga trochę więcej skupienia, bo są radary i

    A4 kosztuje 18 zyla.
    To w dodatku do tych kilku litrów benzyny (moje spala na autostradzie o
    1,2L/100 więcej niż na zwykłej szosie) może być w sumie 40-50zł drożej za 45
    minut szybciej, zależy kto co lubi.
    Ja w nocy wziałbym wariant A.

    Aygul

  • 4. Data: 2014-03-19 16:19:11
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > Trasa w nocy, ruch minimalny.
    > Różnica w tasach to 50 km, ale czasowo szybsza trasa B.

    Kiedys tylko B, obecnie to sie nie oplaca, bo trasa A jak wiadomo sporo sie
    zmienila. Zwlaszcza jak jedziesz w nocy to odcinki Radom-Skarzysko i Kielce-
    Krakow nie powinny byc problemem.
    Jezdze regularnie.

  • 5. Data: 2014-03-19 20:36:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TWIST-OFF" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Trasa w nocy, ruch minimalny.
    > Różnica w tasach to 50 km, ale czasowo szybsza trasa B.

    Trasa A. Bardzo poprawiono odcinki Warszawa-Radom i Skarżysko-Kielce.
    Jedziesz w nocy, więc wąskie gardło w Radomiu nie będzie miało znaczenia.
    Odcinek Kielce-Kraków trochę nudny. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2014-03-19 21:31:00
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-03-19 13:21, TWIST-OFF pisze:
    > Witam
    >
    > Nigdy nie jecha?em z Warszawy do Zakopanego.
    > Kt?r? tras? lepiej tam dojecha? :
    >
    > A) Warszawa - Radom - Kielce - Krak?w - Zakopane

    Tędy jechałem za dnia, ostatnio po dołożeniu obwodnic jest naprawdę
    nieźle w porównaniu z tym co było.

    > Trasa w nocy, ruch minimalny.

    Tym bardziej jadąc w nocy, przez Kraków lecisz na wprost.

    Jadąc za dnia zaraz po wjechaniu do Krakowa uciekasz w prawo
    na obwodnicę jadąc na Chyżne, Zakopane, omijasz korasy w Al. Trzech
    Wieszczów.

    A teraz dopytam bywalców.

    Jak wracać w dzień z Zakopanego na Warszawę, wjazd do Krakowa koło 12.

    Jadąc do Zakopanego widziałem spore korki na zjeździe z obwodnicy w
    stronę Warszawy Dlatego wracając koło 12.00 wjechałem w Al. Trzech
    Wieszczów, ale to nie był dobry pomysł... Rok temu było o niebo lepiej.

    Jadąc od Zakopanego widziałem na Rondzie Mateczny drogowskazy na
    Warszawę w prawo. A tp dla mnie jakaś nowość, zawsze jechałem jednak w
    lewo w kierunku Wisły.

    To tyle :-)

  • 7. Data: 2014-03-19 23:07:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jak wracać w dzień z Zakopanego na Warszawę, wjazd do Krakowa koło 12.

    O 12 nie ma korków, walisz bez problemu centralnie przez Kraków na Wawę.
    Obwodnicę olewasz.
    Oczywiście odcinek Kraków - Kielce w dzień to jeszcze udręka.
    http://goo.gl/maps/sBO27

  • 8. Data: 2014-03-20 09:00:18
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-03-19 23:07, Czesław Wiśniak pisze:

    > O 12 nie ma korków, walisz bez problemu centralnie przez Kraków na Wawę.
    > Obwodnicę olewasz.

    Wjechałem 12 maja tą trasą do Krakowa o 12.30 i korek zaczynał się przed
    tunelem pod Dietla i trwał aż do chyba długiej/prądnickiej gdzie nagle
    zniknął. Nie nazwał bym tego waleniem centralnie bez problemów ;-)
    Dlatego też pytałem co czynić następnym razem.

    > Oczywiście odcinek Kraków - Kielce w dzień to jeszcze udręka.

    No tutaj racja

    Seco

  • 9. Data: 2014-03-20 09:21:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wjechałem 12 maja tą trasą do Krakowa o 12.30 i korek zaczynał się

    Nigdy nie miałem większych problemów w tych godzinach, może miałeś pecha i
    był jakis wypadek albo wszyscy walili do hipermarketu bo to chyba weekend
    byl ?;)
    Jakbym miał jechac obwodnica to wtedy juz chyba bym wskoczyl na autostrade
    :)

  • 10. Data: 2014-03-20 14:32:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-20 09:00, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> [...]
    bym tego waleniem centralnie bez problemów ;-) Dlatego też pytałem co czynić

    Najgorszy korek jaki spotkałem w okolicy Krakowa, jadąc W-wa-Zakopane, to był korek
    przy... zjeżdżaniu z obwodnicy na Chyżne/Zakopane.
    To był koras na 2-3 kilometry! Z awanturami i zajeżdżaniem drogi tym, co walili na
    wprost!
    I w dodatku, w taki korek wpadłem tamże dwa razy. A ruch od strony centrum K (mostem
    nad obwodnicą) odbywał się zaś płynnie...
    Jechałem też wiele razy przez centrum K. Raz szybciej, raz wooolniej, ale nigdy aż
    tak długo.