  • 11. Data: 2011-07-27 12:02:16
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Katowice, czwartek
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-07-26 20:51, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
    > Jechałem dzisiaj - Katowice (7.00)- Garwolin (12.00), więc odbiłem z DK8
    > w Tomaszowie Maz. Do tego momentu ósemką jechało się dość fajnie.
    > Wracałem już z centrum Warszawy o 15.30 do Katowic i wybrałem wariant
    > DK7 do Miechowa, później Wolbrom/Olkusz i DK94 do Katowic. Od wyjazdu ze
    > stacji BP na Okęciu do dotarcia do domu minęły równe 4h w tym dość
    > potężna ulewa w okolicach Kielc (prędkość ok. 70km/h).
    >
    > Jestem zadowolony z tego wariantu, choć nie wiem jak w tym samym czasie
    > kształtował się ruch na DK8, ale 4 godziny z Okęcia to normalny czas na
    > dotarcie do Katowic.

    Też go rozważałem. No, to chyba się właśnie na to zdecyduję. dzięki za info.
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 12. Data: 2011-07-27 15:05:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2011 16:11:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > He he , taki fritzl i breivik w jednym się w tobie obudził:)

    Oni dali się złapać, ja nie mam zamiaru :P

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]