    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Date: Mon, 05 Apr 2010 13:03:25 +0200

    ALGI pisze:
    /.../

    > O właśnie - kolega z Mazur raz polecał tą drogę, innym razem odradzał....
    > Ty jeździsz z CB więc jak słyszysz że na DK7 jakiś wypadek to możesz sobie
    > polecieć tą alternatywą.
    > Czy dla kogoś bez CB warto od razu tędy pojechać czy traktować to tylko
    > jako alternatywę jak widzi się jeszcze przed Mławą że dzisiaj na DK7 jest
    > "gęsto"....???

    Jak jadę TAM to na wysokości Nowego Dworu Mazowieckiego jestem ok. 20-21
    więc wówczas nie jadę Działdowo bo ruch o tej godzinie nie jest jakiś
    straszny, ale jak wracam zwykle 16-17 w Ostródzie to nawet się nie
    zastanwiam tylko jadę na Działdowo. Chociaż dobrrym wskaźnikiem jak jest
    gęsto na trasie są światła w Ostródzie prz McDonaldzie - jak jest na
    jedną zmianę to luz raczej będzie na trasie ale czesto korek zaczyna się
    już od Orlenu więc to oznacza duży tłok.
    pozdrawiam
    marcin