  • Data: 2010-04-05 20:38:20
    Temat: Re: Trasa Warszawa-Jastarnia - rozważania teoretyczne
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 10:23:05 +0200, jerzu napisał(a):

    > Te czasy są mało realne w lipcową sobotę.

    Te czasy to przy założeniu że nigdzie nie wysiadamy..... nie tankujemy - to
    czysta jazda.
    I są realne bo zawsze wyjeżdżam o 6:00 z Warszawy (no ale jestem "na
    wylocie" bo na Bemowie) i dojeżdżam około 12stej ale po drodze tankowanie i
    przerwa na rozprostowanie kości / żarcie kotleta w Mc'u w Ostródzie (a tam
    często traci się czas na znalezienie miejsca do zaparkowania) ... więc
    razem max. godzina na te przerwy..... tyle że to do Karwii więc do
    Jastarni trochę dłużej.....