  • Data: 2011-04-28 19:32:29
    Temat: Re: Trasa Warszawa Ateny ?
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 19:22, WW pisze:

    > No tak, i pewnie dlatego napisałem to na grupę "samochody".

    A poważnie, zacząłbym od mapy, choćby najprostszej - jakiś czas temu
    zresztą pytałem o coś takiego i na grupie polecono mi via Michelin:
    http://tinyurl.com/5sxakoj - wychodzi ca. 2200 km, spokojnie w 3 dni
    można zrobić tę trasę. Na grupie rec.travel.europe napisano mi, że droga
    przez Serbię bezproblemowa (praktycznie od granicy Słowacji z Węgrami
    jedziesz autostradą).
    pwz