  • 11. Data: 2013-08-09 12:30:44
    Temat: Re: Trasa Opole - Wielkopolska - prosba o wskazowki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abs,

    Friday, August 9, 2013, 11:25:57 AM, you wrote:

    > Coz, po prostu musze. Autostrada z pewnych wzgledow nie moge i juz. Kij z
    > szescosiemdziesiat.

    Musi to na Rusi. Skoro nie chcesz słuchać dobrych rad, to po co o nie
    pytasz? Rób po swojemu, tylko potem nie płacz, że od Godzikowic
    (jeszcze przed Oławą) do wylotu z Wrocławia jechałeś 2 godziny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-08-09 13:19:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Paweł,

    >Jarek jest już tak rozbestwiony autostradami, że byle krajówka go nie
    >zadowala.

    To jest akurat krajowka ponizej sredniej krajowych krajowek :-)
    I nawet ponizej sredniej dla 3-ki :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-08-09 14:10:16
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    wiadomości news:8504136273$20130809123045@squadack.com...
    > Musi to na Rusi. Skoro nie chcesz słuchać dobrych rad, to po co o nie
    > pytasz? Rób po swojemu, tylko potem nie płacz, że od Godzikowic
    > (jeszcze przed Oławą) do wylotu z Wrocławia jechałeś 2 godziny.

    Pytajac mialem na mysli droge juz za Wroclawiem.

    Pozdr,
    ABS

  • 14. Data: 2013-08-09 14:11:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    ..

    >W piątek, przez Wrocław? Żeby "zaoszczędzić" 6.80PLN? Chyba jesteś
    >niepoważny.

    Piatek, piatek - ale zalezy kiedy.
    Nagminnie np z Brzegu wracam wieczorem wlasnie 94 - bo roznice sa
    minutowe, wiec po co przeplacac (do czasu fotki :-)).

    Uprzedzam tylko ze we Wrocku:
    -w godzinach porannych zapchany jest wjazd od Olawy. Wieczorem jest
    OK.
    -mamy rozkopane tunele na pl. Dominikanskim, ktore akurat ta trasa
    omija, ale korki sie tworza i moga promieniowac i na Hallera,
    -korki na Klecinskiej potrafia byc duze
    -korki przed Lesnica na Kosmonautow sa czeste i duze i nie tylko w
    piatki. I na to nawet AOW nie pomoze.

    Omijac Wroclaw autostrada. Zdecydowanie. Nawet jesli ma kosztowac 2.50
    (Olawa/Brzezimierz) czy tam 16zl.

    ewentualnie spawdzic aktualne korki ... choc nie wiem kto ma dobre.

    J.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2013-08-09 14:16:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abs" napisał w wiadomości

    >Coz, po prostu musze. Autostrada z pewnych wzgledow nie moge i juz.
    >Kij z szescosiemdziesiat.

    traktor, czy co ?

    J.

  • 16. Data: 2013-08-09 16:13:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, August 9, 2013, 1:19:06 PM, you wrote:

    > To jest akurat krajowka ponizej sredniej krajowych krajowek :-)

    Ale to jest krótki odcinek.

    > I nawet ponizej sredniej dla 3-ki :-)

    OBECNEJ trójki. Bo jeszcze nie tak dawno była powyżej reszty. Nawet
    wolałem ten odcinek od dziurostrady dalej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2013-08-09 16:20:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abs,

    Friday, August 9, 2013, 2:10:16 PM, you wrote:

    > Pytajac mialem na mysli droge juz za Wroclawiem.

    Na mapce pokazałeś coś innego. Wyraźnie zmieniłeś drogę przed
    Wrocławiem. Ale to już tylko i wyłącznie Twój problem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-08-09 17:44:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Ale to jest krótki odcinek.

    Wystarczajaco dlugi aby sie zastanawiac nad sensem pojechania z
    Wroclawia 94 do Lubina.

    Gdyby nie korek w samym Wroclawiu do Lesnicy :-)

    >OBECNEJ trójki. Bo jeszcze nie tak dawno była powyżej reszty. Nawet
    >wolałem ten odcinek od dziurostrady dalej.

    Bylo, minelo, nie czas wspominac zepsute amory - liczy sie teraz :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-08-09 17:57:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, August 9, 2013, 5:44:42 PM, you wrote:

    > Wystarczajaco dlugi aby sie zastanawiac nad sensem pojechania z
    > Wroclawia 94 do Lubina.

    W życiu!

    > Gdyby nie korek w samym Wroclawiu do Lesnicy :-)
    > Bylo, minelo, nie czas wspominac zepsute amory - liczy sie teraz :-)

    Amory psuli ci, którzy jeździli pomiędzy 70 a 140. Powyżej 140 amory
    już nie cierpiały :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-08-09 18:07:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abs" napisał w wiadomości
    >Ok, dzieki. Jednak autostrade z pewnych wzgledow i tam musze sobie
    >darowac, bedzie wiec jakos tak http://tiny.pl/hb2dg Mam nadzieje, ze
    >Wroclaw przejedzie sie w miare bezbolesnie...

    Porzuc plonne nadzieje .... chociaz ... a o ktorej godzinie i w jaki
    dzien ?

    Masz szanse na trzy korki w miescie, w zasadzie gwarantowane :-)

    Moze przez Namyslow/Olesnice, skoro autostrady nie chcesz ?

    J.