  • Data: 2010-07-29 08:51:47
    Temat: Re: Trasa: Katowice-Słowacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
    Od: Ramok <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.07.2010 08:32, a...@o...pl napisał(a)/has written:
    > Witam,
    >
    > W przyszłą sobotę wybieram się samochodem z Katowic na Słowację: Tatralandia -
    > Liptovsky Mikulas. Czy możecie poradzić, którędy najlepiej tam pojechać?
    Bielsko-Żywiec-Korbielów-Oravska Polhora-Namestovo-Babin-Oravsky
    Podzamok-Dolny Kubin-Ruzomberok-Besenova (zjechać jak na baseny termalne
    i jadąc północną stroną Liptovskiej Mary uniknąć płatnej autostrady)-
    L.Trnovec-L.Mikulas.

    Ja najczęściej jeżdżę w ten sposób, tyle że nie przez Bielsko, a przez
    Międzybrodzie, bo nie jestem z Katowic ;) a sypiam w L.Trnovcu. Na
    Słowacji można też wybrać nieco inną, bardziej malowniczą trasę, ale
    moim zdaniem poza walorami estetycznymi, nie specjalnie warto, zwłaszcza
    w kierunku "do" Mikulasza.

    Ostatni raz jechałem tam jednak rok temu, więc może niech wypowie się
    ktoś, kto był niedawno.

    Podana trasa nie wymaga żadnych opłat, a z uwag to przestrzegać
    ograniczeń (tych ze znaków -a już zwłaszcza z załadowanym autem przed
    zakrętami- oraz terenów zabudowanych), poza "zabudową" raczej jak u nas:
    90+, a czasem i 90+++ ;D

    Pozdrawiam!
    /Ramok