  • 21. Data: 2012-07-25 22:39:44
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 25 Lip, 22:08, "siny" <s...@w...pl> wrote:

    > ciekawe jak by
    > sie
    > policjanci do tego odniesli

    No właśnie nie wiadomo bo cały patent ma się nijak do przepisów.

    > punkty 3 i 4 nie dotycza poniewaz przednie kolo jest uniesione

    Ale to co że uniesione? Ja tam nic nie widzę, że jak uniesione to
    punkt 3 i 4 nie dotyczy.
    Napisali za to, że motocykl "powinien być połączony z pojazdem
    holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe
    odczepienie" co tak jakby wyklucza inny sposób holowania.

    Nie wiem czy to przepisy czy interpretacja przepisów:
    http://edukator.republika.pl/holowanie.html
    ...ale odnosząc się do Uwagi: "Uniesione poninny być te koła, które są
    kołami napędzającymi" znowu mamy niefart.

  • 22. Data: 2012-07-25 22:44:20
    Od: ditron <t...@g...com>

    Tak w ogóle to nie żebym się czepiał bo sam miałem kiedyś pomysł na to
    "urządzenie" tylko zamiast haka miało być takie gniazdo do złapania
    lag...
    Ale tu już ktoś wyważył drzwi - jest telefon, zadzwoń http://www.pomel.cba.pl/
    ... bo "ta oferta jest idealna dla Ciebie" :)
    pozdro

  • 23. Data: 2012-07-26 00:05:32
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    no wlasnie
    nie ma co bo przepisy tego dokladnie nie wyjasniaja
    (pewnie ustanowione w latach 60tych)

    pozdro

  • 24. Data: 2012-07-26 11:32:19
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-07-24 15:53, Monster pisze:
    > Widziałem na żywo

    Sprzed kilku dni :)
    http://www.bankfotek.pl/view/1293143

  • 25. Data: 2012-07-30 09:52:00
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 23 Jul 2012 21:22:39 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie na osobowce. Na dostawczaku lub terenowce z mocnym hakiem nie ma
    > problemu.

    Pogadałem z facetem montującym haki i ma takie same zdanie jak większość z
    Was. Nie ma to niestety racji bytu na osobówce. Pozostaje przeprosić się z
    przyczepką.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 26. Data: 2012-07-30 09:52:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 24 Jul 2012 15:22:59 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    -motocykla-i2508147258.html
    > Widzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty".
    > Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to
    > musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe"
    > maja mala nosnosc.

    Też widziałem to na żywo, ale na pickupie :)

    > IMO, w aucie bez ramy sie nie powiesi tego ustrojstwa.

    Wiem, odpuściłem już ten temat.

  • 27. Data: 2012-07-30 09:55:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 23 Jul 2012 22:39:57 +0100) ktos podajacy sie za siny
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > widziales to:
    >
    > http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-TRIKE-TRAILER-D
    OLLY-CARRIER-ONE-MAN-REC-/300746126028?pt=UK_Motorcy
    cle_Parts&hash=item4605ddb2cc

    Może to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie
    taką podróż.

  • 28. Data: 2012-07-30 09:58:25
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

> [...]

    > widziales to:
    >
    > http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-TRIKE-TRAILER-D
    OLLY-CARRIER-ONE-MAN-REC-/300746126028?pt=UK_Motorcy

    No i jeszcze druga kwestia, że po zgruzowaniu motocykla na torze nie jest
    powiedziane, że będzie za co go zamocować na takim czymś :)

  • 29. Data: 2012-07-30 10:07:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-30, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    >
    > No i jeszcze druga kwestia, że po zgruzowaniu motocykla na torze nie jest
    > powiedziane, że będzie za co go zamocować na takim czymś :)

    Wtedy przyczepiasz linke obojetnie gdzie i ciagniesz do domu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-07-30 10:16:09
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 30 Jul 2012 08:07:40 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    cle_Parts&hash=item4605ddb2cc

    > Wtedy przyczepiasz linke obojetnie gdzie i ciagniesz do domu ;-)

    Jak się dobrze zgruzuje to może nawet do bagażnika w kombi wejść :)