    Date: Sat, 04 Aug 2012 22:47:05 +0200
    From: KLOSZ <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    <jvap44$d9n$2@inews.gazeta.pl> <jvav7s$9p0$1@inews.gazeta.pl>
    <jvb43j$kop$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@g...com>
    <501adb54$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvg3f3$dfl$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2012-08-03 10:51, de Fresz pisze:

    > No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco
    > wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania.

    Jak juz sie uda usunac wszystkie nieoczekiwane awarie, to moze i tak :]

    > Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-)

    Wiadomo, ze bolid F1 to to nie jest, ale spokojnie sobie podrozujesz z
    przelotowa rzedu 150 km/h i daje rade.

    > To chyba jadąc 80-90.

    W miescie mi wychodzi 9,8 na trasie nieco mniej przy predkosciach w
    granicach 130-140 km/h, co wg. mnie na polskie drogi wystarcza.
    Wczesniej bylo jeszcze mniej, ale mialem szosowe opony, jakies tam
    Duelery, teraz zalozylem AT/Sy i jakies 0,5-1,0 l wiecej wsysa. Owszem,
    jak jedziesz szybciej, to spalanie rzedu 12 l/100 nie powinno Cie
    zdziwic, ale.. czy trzeba jechac szybciej?
    Tu dochodzimy do stwierdzenia, ze jesli ktos potrzebuje scigawki, to
    niech sobie terenowki czy duzego SUVa nie kupuje.

    Zdrowko
    KLOSZ