  • 21. Data: 2004-04-08 09:54:01
    Temat: Re: Transparent proxy na łączach międzynarodowych?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał(a):

    > (netia):

    Ja z Netii za kazdym razem dostaje:

    download.microsoft.com.georedirector.akadns.net is a nickname for
    a767.ms.akamai.net
    a767.ms.akamai.net has address 195.114.161.86

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 22. Data: 2004-04-08 14:46:17
    Temat: Re: łączach międzynarodowych?
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Thu, 08 Apr 2004 09:16:07 +0200 I had a dream that Mariusz Krukowski
    <k...@n...spam.pl> wrote:
    > "Najbliższość" jest jednak definiowana. Określa ją operator hostujący
    > serwery Akamaia (np. przez podesłanie prefixów po BGP).

    A to ja wiem, że definiowana. Ale napisałem, że niezbyt optymalnie.

  • 23. Data: 2004-04-08 22:15:34
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > be retrieved". Serwer proxy przedstawił się (piszę z pamięci) jako
    > footprint.net. To nie był oczywiście ani mój squid ani mojego providera,
    > ani raczej microsoftu. Czy to możliwe aby jakieś duże łącza
    > miedzynarodowe przepuszczać przez transparentne proxy? To chyba byłoby
    > trochę chamstwo. A jeśli nie to jak to wytłumaczyć?
    > Co dziwne w końcu udało mi się ściągnąć ten soft, ale wogóle nie działa,
    > nie można go również rozpakować popularnymi archiwizerami, tak jakby
    > plik instalacyjny był uszkodzony (microsoft żadnych sum md5 nie podaje).

    wczoraj probowałem ściagnać ppview97.exe czy jakos tak to nazywają
    i zdaje sie, ze miałem to samo co ty
    komunikat faktycznie rażąco podobny do tych squidowych
    a ściagało sie jak krew z ****y albo gorzej
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 24. Data: 2004-04-08 22:20:29
    Od: p...@p...pl (parys)

    > Sprintnet, ale to raczej mały provider, który w dużej mierze korzysta z
    > łącz większych ISP.

    ja to miałem na polpaku i na DSL'u
    dziwne bo w roznych całkiem niezależnych instalacjach /lokalizacjach

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip