  • 31. Data: 2010-06-14 13:43:59
    Temat: Re: Transoptory albo inne "couplery" do urządzeń medycznych
    Od: "Jarek" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hv3rkn$rpf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wzbudzić moje zaufanie ;)... Cena OK, ale gdyby było coś tańszego, to też
    > bym się nie obraził ;)...
    > Co z takimi CNY64 65 i 66? Mają napisane niby, że spełniają normę
    > 60601, test 8,2kV przechodzą, ALE w dokumentacji piszą:
    > Rated isolation voltage (RMS includes DC)
    > VIOWM = 1000 VRMS (1450 V peak)
    >
    > Hmmm... czyli co, napięcie izolacji jest mniejsze od 3,5kV? To jak są
    > zgodne z normą? :(...
    >
    > A co z jakimiś popularnymi, 4N25, 6N136 itp?? Może mogę zastosować byle co
    > i bardziej przejmować się prędkością niż normą?? :)...

    Poniższy dokument może być pomocny:
    http://www.avagotech.com/docs/AV02-2041EN

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 32. Data: 2010-06-14 14:00:46
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 14.06.2010 15:30, schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > 6N137 nie spełnia normy odstępów izolacyjnych...

    jako widebody spełnia. Szerokość obudowy 9mm, minimalny odstęp między
    padami 9.6mm. Nazywa się on wtedy HCNW137-26X1. Normalny ma 7.1/7.4mm.

    Waldek

  • 33. Data: 2010-06-14 14:17:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    Monday, June 14, 2010, 3:37:04 PM, you wrote:

    > A jak widać jest stosowany i badania zapewne przeszedł ;>...
    > CHYBA, że ktoś założył, że skoro pochodzi zasilanie z PCta (pojedynczy
    > środek ochrony), to w urządzeniu wystarczy zapewnić drugi pojedynczy
    > środek chorny... wówczas limity są mniejsze...

    Ale co Ty z tym pojedynczym środkiem ochrony? Od dawna w jakimkolwiek
    sprzęcie powszechnego użytku obowiązuje izolacja wzmocniona
    (reinforced). A problem jest z odstępami izolacyjnymi - ich się nie
    sumuje. W medycynie są szersze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2010-06-14 14:21:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    Monday, June 14, 2010, 3:39:02 PM, you wrote:

    > W tej nowszej dokumentacji też piszą, że spełnia 60601. Tylko nie podają
    > w jakich przypadkach ;)... odstęp spełnia, pojemność - też. Pytanie co z
    > napięciem? Niby do 8,2kV przechodzi test, ale jest do 1,45kV... piszę o
    > CNY65 bez Exi... łeb od tego boli :/...

    To bierz Exi - ten spełnia wszystko ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2010-06-14 14:23:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Monday, June 14, 2010, 4:00:46 PM, you wrote:

    [...]

    > jako widebody spełnia. Szerokość obudowy 9mm, minimalny odstęp między
    > padami 9.6mm. Nazywa się on wtedy HCNW137-26X1.

    Ale powyżej mamy napis "6N137" a to nie to samo ;P

    > Normalny ma 7.1/7.4mm.

    7.62mm

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2010-06-14 14:39:19
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 14.06.2010 16:23, schrieb RoMan Mandziejewicz:
    > Hello Waldemar,
    >
    > Monday, June 14, 2010, 4:00:46 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale powyżej mamy napis "6N137" a to nie to samo ;P

    Fuckt. 6N137 mieliśmy do testów i dlatego tak jeszcze stoi na schemacie.
    Ale jak sprawdziłem na lejaucie, to mamy ten HCNW. Żeby było śmieszniej,
    to są też 6N137 w obudowie widebody jakiegoś producenta, tylko nie
    pamiętam już którego.

    Waldek

  • 37. Data: 2010-06-14 14:59:14
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > sprzęcie powszechnego użytku obowiązuje izolacja wzmocniona
    > (reinforced). A problem jest z odstępami izolacyjnymi - ich się nie

    OK, nie zrozumieliśmy się do końca, ja się z tego wycofuje i nie będę
    już o tym mówić :)

    Konop

  • 38. Data: 2010-06-14 15:02:42
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > To bierz Exi - ten spełnia wszystko ;)

    OK, jeszcze spróbuję się zorientować, ale jak nie dojdę z tym do ładu i
    składu, to serio wezmę Exi ;)...

    Konop

  • 39. Data: 2010-06-14 15:03:28
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > To bierz Exi - ten spełnia wszystko ;)

    Oki, spróbuję się zorientować jeszcze co i jak, ale jak nie dojdę z tym,
    do jakiegoś ładu, to wezmę Exi i tyle ;). Dzięki za pomoc!! :)

    Konop

  • 40. Data: 2010-06-14 15:35:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    Monday, June 14, 2010, 5:03:28 PM, you wrote:

    > Oki, spróbuję się zorientować jeszcze co i jak, ale jak nie dojdę z tym,
    > do jakiegoś ładu, to wezmę Exi i tyle ;). Dzięki za pomoc!! :)

    Tak czytam te dokumentacje i mam wrażenie, że mylisz stale napięcie
    nominalne pracy z napięciem próby. Ciebie interesuje deklaracja
    zgodności z aktualną normą medyczną. Jak jest, to znaczy, że normę
    spełnia i koniec.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl