  • 1. Data: 2012-02-27 07:42:27
    Temat: Transmiter FM
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Szukam takiego:

    1. wyświetlacz min 2,4 cala

    2. możliwość podłączenia pendriva z mp3

    3. gniazdo jack 3,5 audio

    Jak dotąd na znanym portalu aukcyjnym jest tego mnóstwo, ale jakoś punkt 2
    wyklucza się z 3. A jak chcę oba.

    Wie ktoś gdzie kupić taki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-27 11:54:06
    Temat: Re: Transmiter FM
    Od: IDKrzych <_...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3. gniazdo jack 3,5 audio
    >
    > Jak dotąd na znanym portalu aukcyjnym jest tego mnóstwo, ale jakoś punkt

    model FM-01D ma i USB i jacka ... a nawet slot na SD/MMC
    niestety ma LCD 1,4 cala tylko ;)

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 3. Data: 2012-02-27 12:17:50
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    Co co Ci w ogóle transmiter FM? Toż to relikt, a jakość nadawania z tego
    typu produktów (wszystkich bez wyjątku) pozostawia wiele do życzenia. No
    chyba że lubisz mieć jakość w stylu starej przegranej 3x kasety
    magnetofonowej. Lepiej zainwestuj w sprzęt obsługujący USB/AUX-IN czy co tam
    chcesz. A jak chcesz super niskim kosztem to wyciągnij radio i wykonaj
    własnoręcznie AUX-IN poprzez wpięcie kabla z wejściem JACK, pod głowice
    magnetofonową. Jakość będzie nieporównywalnie lepsza, a za wykonanie
    zapłacisz może z 5zł (sam przewód + wejście jack). Nie napalaj się raczej na
    monitorki, bo monitorek kolorowy w zderzeniu z jakością transmittera to jak
    facet w garniturze, który negocjuje warunki umowy handlowej w jaskini.

    Przemyśl to.

  • 4. Data: 2012-02-27 12:21:40
    Od: "Jupi" <h...@o...se>

    > model FM-01D ma i USB i jacka ... a nawet slot na SD/MMC
    > niestety ma LCD 1,4 cala tylko ;)

    PENTAGRAM Vanquish VOLT 8GB
    http://www.proline.pl/?p=PENTA+5103-8BK#topprodid

    niestety jakoś tajemniczo poznikał ze wszystkich sklepów, allegor itd, ktoś
    może wie o co chodzi?

  • 5. Data: 2012-02-27 13:18:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adriano" napisał w wiadomości grup
    >Co co Ci w ogóle transmiter FM? Toż to relikt, a jako?ć nadawania z
    >tego typu produktów (wszystkich bez wyj?tku) pozostawia wiele do
    >życzenia. No chyba że lubisz mieć jako?ć w stylu starej przegranej 3x
    >kasety magnetofonowej.

    Na jakosc to specjalnie nie narzekam, raczej na moc tego wynalazku -
    slabszy niz lokalne stacje, znalezc wolny kanal trudno, w podrozy po
    kraju wolne czestotliwosci zamieniaja sie w zajete ..

    J.

  • 6. Data: 2012-02-27 14:09:18
    Od: "zoz" <r...@z...com.pl>

    > model FM-01D ma i USB i jacka ... a nawet slot na SD/MMC
    > niestety ma LCD 1,4 cala tylko ;)

    Wiem, oglądałem.

    PENTAGRAM Vanquish VOLT 8GB
    http://www.proline.pl/?p=PENTA+5103-8BK#topprodid

    niestety jakoś tajemniczo poznikał ze wszystkich sklepów, allegor itd, ktoś
    może wie o co chodzi?

    Może o to że wyświetlacz 1,1 cala? Nie o to mi chodzi.

    Panowie, ja wiem że byle radio z USB za 100 zł będzie o wiele lepsze, ale to
    ma być coś zupełnie innego, ten transmiter posłuży mi do konstrukcji innego
    urządzenia. Szukam dalej.

  • 7. Data: 2012-02-27 17:00:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Na jakosc to specjalnie nie narzekam, raczej na moc tego wynalazku -
    > slabszy niz lokalne stacje, znalezc wolny kanal trudno, w podrozy po
    > kraju wolne czestotliwosci zamieniaja sie w zajete ..

    Jeszcze tego brakowało, żeby transmiter nadawał z mocą lokalnej stacji!
    Zresztą prądu w gnieździe zapalniczki by na to brakło. Jeśli chodzi
    o poziom sygnału, to wiele powinno zależeć od umieszczenia anteny
    w samochodzie. Ja mam nad środkiem przedniej szyby i jest OK.
    Jeśli antena jest gdzieś z tyłu, może być gorzej. Ale można próbować
    "rozszczelnić" kabel antenowy przy radiu. To co da się zauważyć,
    to mniejsza głębokość modulacji. Ale i tak wartość S/N w warunkach
    samochodowych jest wystarczająca. Jeśli ktoś nie odróżnia tego od
    trzykrotnie przegranej kasety, to najprawdopodobniej po prostu jest
    głuchy.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2012-02-27 17:44:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    Pan J.F napisał:

    >Jeszcze tego brakowało, żeby transmiter nadawał z mocą lokalnej
    >stacji!

    No wiesz - z uwzglednieniem odleglosci. Stacja ma 10 km, nadajniczek
    1m, stacja ma np 100kW, nadajniczkowi wystarczylby 1mW.
    Ale niech ma 10mW, zeby nei byl zaklocany :-)

    >Jeśli chodzi
    >o poziom sygnału, to wiele powinno zależeć od umieszczenia anteny
    >w samochodzie. Ja mam nad środkiem przedniej szyby i jest OK.

    Antena jest gdzie jest (na dachu ?), nadajniczek niby mozna przeniesc,
    ale w gniezdzie jest dobrze ... no i bywa zagluszany.

    >Jeśli antena jest gdzieś z tyłu, może być gorzej. Ale można próbować
    >"rozszczelnić" kabel antenowy przy radiu.

    Mozna, ale jak juz kombinowac, to moze wykombinowac jak zrobic tor
    m.cz :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-02-27 18:11:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > No wiesz - z uwzglednieniem odleglosci. Stacja ma 10 km, nadajniczek
    > 1m, stacja ma np 100kW, nadajniczkowi wystarczylby 1mW.
    > Ale niech ma 10mW, zeby nei byl zaklocany :-)

    U mnie nie jest. Nie wiem ile ma mW.

    > Antena jest gdzie jest (na dachu ?),

    Nad szybą samochody przeważnie mają dach.

    > nadajniczek niby mozna przeniesc, ale w gniezdzie jest dobrze ...

    Nadajnik jest kawałek pod szybą, tam gdzie zwykle jest gniazdo
    zapalniczki. Do anteny nawet metra nie ma. I właściwie to prawie
    ją widać.

    > no i bywa zagluszany.

    E tam, to nie Wolna Europa. Niby czym zakłócany? Moc też do anteny
    dociera wystarczająca.

    > Mozna, ale jak juz kombinowac, to moze wykombinowac jak zrobic tor
    > m.cz :-)

    Jednak troche by się trzeba było nakombinować. I drutologię jakąś
    zapuścić. A ten kabel antenowy, to po prostuy trzeba zepsuć. Zepsuć
    każdy potrafi.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2012-02-28 20:06:11
    Od: "Mario" <k...@g...pl>

[...]

    Mam poprzedni model nie używam na słuchawkach :( Wkładanie i wyjmowanie
    słuchawek uszkadzało mp3 :( Wymieniłem gwarancyjnie 3 modele. Pozostałe
    funkcje działają oki.

    --
    Mariusz S