  • 31. Data: 2021-08-15 13:05:28
    Temat: Re: Transformator z mikrofalówki
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 15.08.2021 o 11:29, Uzytkownik pisze:
    > Co zaś się tyczy mikrofalówki z grzałką i termoobiegiem to jest to
    > świetne rozwiązanie. W jednym urządzeniu można rozmrażać, podgrzewać,
    > gotować, można grillować i upiec ciasto, chleb wodny czy pizzę. Ba....
    > może też mieć funkcję gotowania na parze. Mam taką mikrofalę i korzystam
    > z każdej z tych funkcji i jest to w kuchni jedno z najczęściej używanych
    > urządzeń. O wiele częściej niż piekarnik.

    Potwierdzam, do tego pojemność ponad 30l, kombinowane programy, patelnia....
    Trzy pizze, czy dwie brytfanki/tortownice chleba/cista bez problemu.
    Tylko cena trochę zaskakuje :(

    --
    AWa.

  • 32. Data: 2021-08-15 15:35:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 15 sierpnia 2021 o 11:29:42 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    termoobiegiem. Uniwersalne są kombinerki. Ani nimi coś przytrzymać ani obciąć ani
    odkręcić.
> [...]
    > z każdej z tych funkcji i jest to w kuchni jedno z najczęściej używanych
    > urządzeń. O wiele częściej niż piekarnik.
    >
    > Co do piekarnika to mam piekarnik, który poza funkcją typowego
    > piekarnika ma także grill, termoobieg i funkcję pary. Tutaj też używam
    > wszystkich jego funkcji i poza wkurwiającą obsługą poprzez ekran
    > dotykowy co moim zdaniem nie jest ani wygodne, ani praktyczne to funkcje
    > oferowane przez piekarnik są rewelacyjne.
    >
    > Nie rozumiem natomiast po kiego grzyba w piekarniku są potrzebne 2
    > funkcje, które dają podobne rezultaty - termoobieg i rożen?
    Ogólnie to ty użyszkodnik mało rozumiesz i wszyscy się do tego przyzwyczaili.

  • 33. Data: 2021-08-15 16:18:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    termoobiegiem. Uniwersalne są kombinerki. Ani nimi coś przytrzymać ani obciąć ani
    odkręcić.

    > Ogólnie to ty użyszkodnik mało rozumiesz i wszyscy się do tego przyzwyczaili.

    Czego się można było po tobie spodziewać?

    Nie masz argumentów w obronie swoich głupich teorii to zaczynasz ataki
    ad personam. Cały zenuś.

  • 34. Data: 2021-08-15 18:30:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 11:51, Uzytkownik pisze:

    > E tam jak z klasycznego rożna. Turboobieg jest lepszy, bo nie spala
    > miejscowo potraw tak jak rożen. Z rożna zawsze są miejsca mocno

    No ale przeca piszę że ta mikrofala ma termoobieg + rożno. Można sobie
    kombi włączać lekko mikrofale aby w środku dogotowało plus termoobieg.

    Kupiłem czarną wersję i teraz radocha bo dalej wygląda elegancko a białe
    wersje jak patrzę po necie to już żółte.

    --
    Irokez

  • 35. Data: 2021-08-15 18:42:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 11:29, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > dotykowy co moim zdaniem nie jest ani wygodne, ani praktyczne to funkcje
    > oferowane przez piekarnik są rewelacyjne.

    Czyżby AMICA? ;)

    > Nie rozumiem natomiast po kiego grzyba w piekarniku są potrzebne 2
    > funkcje, które dają podobne rezultaty - termoobieg i rożen?

    No niezupełnie.
    Termoobieg nie osiągnie temperatury grzałki od grilla.
    Jak chcesz sobie zrobić warzywa grilowane na przykład, to nie osiągniesz
    tego termoobiegiem.

    --
    Irokez

  • 36. Data: 2021-08-15 19:34:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 18:42, Irokez pisze:
    > Czyżby AMICA? ;)

    Nie Amica. Electolux.

    > No niezupełnie.
    > Termoobieg nie osiągnie temperatury grzałki od grilla.
    > Jak chcesz sobie zrobić warzywa grilowane na przykład, to nie
    > osiągniesz tego termoobiegiem.

    Ale Ty piszesz o grillu, a ja o rożnie. To są 2 różne rzeczy.

    To rożen i termoobieg dają podobne efekty, a nie grill i termoobieg.

  • 37. Data: 2021-08-15 19:51:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 19:34, Uzytkownik pisze:

    > Ale Ty piszesz o grillu, a ja o rożnie. To są 2 różne rzeczy.
    >
    > To rożen i termoobieg dają podobne efekty, a nie grill i termoobieg.

    aa.. dobra
    Termoobiegiem nie zakręcisz kurczakiem ;)

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2021-08-15 22:16:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 19:51, Irokez pisze:

    > aa.. dobra
    > Termoobiegiem nie zakręcisz kurczakiem ;)
    A po co kręcić?
    W piekarniku mam rożen i go w ogóle nie używam bo wystarcza termoobieg
    (do którego już drugą grzałkę wymieniam), kurczaka nabija się na stojak
    i stawia na tacy,obracanie zbędne przy termoobiegu a skórkę ładnie
    przyrumieni.

    --
    Janusz

  • 39. Data: 2021-08-15 22:27:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-15 o 22:16, Janusz pisze:

> [...]
    > (do którego już drugą grzałkę wymieniam), kurczaka nabija się na stojak
    > i stawia na tacy,obracanie zbędne przy termoobiegu a skórkę ładnie

    No bo fajnie wygląda ;)

    Też nigdy nie użyłem.

    --
    Irokez

  • 40. Data: 2021-08-15 22:29:00
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 15.08.2021 o 22:16, Janusz pisze:
    [...]
> [...]
    > (do którego już drugą grzałkę wymieniam), kurczaka nabija się na stojak
    > i stawia na tacy,obracanie zbędne przy termoobiegu a skórkę ładnie

    Jeśli chcesz ładnie przyrumienioną skórkę, posmaruj roztworem cukru (lub
    lepiej miodu) przed pieczeniem. Miodu niedużo. To się nazywa reakcja
    Maillarda.

    P.P.