  • Data: 2021-08-15 11:51:06
    Temat: Re: Transformator z mikrofalówki
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-15 o 11:14, Irokez pisze:
    > A tak na poważnie 22 letni Whirpool pojemność 26 litrów (taki z
    > drzwiami otwieranymi do dołu). Daje rady, kurczak wychodzi ładnie
    > rumiany i chrupiący zupełnie jak z klasycznego rożna.

    E tam jak z klasycznego rożna. Turboobieg jest lepszy, bo nie spala
    miejscowo potraw tak jak rożen. Z rożna zawsze są miejsca mocno
    spieczone lub wręcz spalone, które trzeba odciąć i wyrzucić, a inne
    miejsca  niedopieczone. W przypadku turboobiegu potrawa przypieka się
    równomiernie i w tym przypadku mając turboobieg, rożen nie jest w ogóle
    potrzebny.

    Rożen i turboobieg w jednym urządzeniu czy to będzie piekarnik czy rożen
    jest bezsensem. Poza tym w przypadku Zenka jeden dodatkowy klamot w
    kuchni, zabierający miejsce, bo można mieć jedno, uniwersalne urządzenie
    tj. mikrofalówkę z funkcją termoobiegu czy rożna. Ale cóż, "każda myszka
    swym ogonkiem się chwali", czyli najlepsze są mieszkania wynajmowane od
    własnego domu i lepsze jest mieć mikrofalę i rożen oddzielnie niż jedno
    urządzenie łączące w sobie obie te funkcje :) Ot, cały Zenuś - "jak ktoś
    ma coś lepszego ode mnie to jest idiotą".