  • Data: 2012-03-27 09:55:23
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@y...org napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Na liście typów plików masz formaty txt i csv z różnymi rozdzieleniami -
    > tabem, przecinkiem, kropką, spacją itp.

    najcześciej spotykałem się z dwoma rodzajami cvs - rozdzielanych
    przecinkiem lub srednikiem.
    Spacja jest, szukam srednika i patrz pan jaki chytrus - jest opisany jako
    CSV MS DOS - dzięki - nie wiedziałem o tym.

    > Natomiast przy otwieraniu jest już okienko z pełnym wyborem a nawet
    > możliwością ustalenia dowolnego znaku jako separatora kolumn.

    A to znam. Nie zawsze otworzy się to przy zwykłym kliknięciu na plik -
    czasami trzeba otworzyć przez import.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie