  • Data: 2012-03-16 14:55:57
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > W jaki najłatwiejszy sposób przetransportować kontakty z E52 do Samsunga
    > Galaxy S Plus tak, zeby sie to wszystko nie porozjezdzało (zwłąszcza
    > polskie literki i kilka numerów przypisanych do tej samej osoby.
    >
    > Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

    No wiec poradziłem sobie, chociaz pewnie jest jakiś łatwiejszy sposób (mój
    był na okrętkę)

    Dla potomnych kontakty E52 to Samsung Galaxy
    Wyeksportowałem do pliku csv kontakty z E52
    Udało się programem Nokia PC Suite - niestety OVi Suite nie posiada takiej
    opcji.

    Nokia PC Suite wyeksportował prawidłowo (podzielone srednikami, zgodnie z
    ustawieniami regionalnymi w systemie)

    Do zaimportowania kontaktów nadał się program Kies.

    Ale z jakiegoś powodu Kies oczekuje pliku csv przedzielonego przecinkami.
    Dlaczego - nie mnie o to pytać.
    Tak więc pod notatnikiem zamieniłem ";" na ","

    Zaimportowałem, ale ponieważ nie było pola imie - przypisałem je do pola
    Pseudonim. Błąd.
    Uniemozliwiało to wyszukiwanie czesci kontaktów w programie Kies.
    No wiec jeszcze raz, wykasowałem, włączyłem import - tym razem imie
    przypisane do pola "nazwa", reszta raczej intuicyjnie.

    I voila.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."