  • 11. Data: 2009-01-25 13:23:03
    Temat: Re: Transalp z allegro - co sądzicie ?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Ja tam jednak wolę Trampka niż XTZ750 :-)

    slusznie ;)

    zajrzyj na www.transalpclub.pl

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 12. Data: 2009-01-25 13:29:06
    Od: "Jacek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > slusznie ;)
    >
    > zajrzyj na www.transalpclub.pl

    :-) zaglądam tam regularnie :-)

  • 13. Data: 2009-01-25 14:43:26
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Sat, 24 Jan 2009 15:24:06 +0100, Kosiek <r...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Analogiczny do zagadnienia co lepsze, jawa czy mz :)

    Jakiego zagadnienia? Przecie to oczywiste.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 14. Data: 2009-01-27 20:04:12
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Spójrzcie na tą ofertę - warto jechać zobaczyć?
    > http://moto.allegro.pl/item536041905_honda_transalp_
    xl_600v_1998_r_okazja.html

    > Pozdrawiam
    > Jacek

    Odpisal mi tak:
    Witam, Transalp jest z rocznika 1998. Motocykl nie jest po wypadku.
    Prawdopodbnie byla to wersja dla strazy lesnej. Tak do konca sam nie wiem.
    Posiadam do niego oryginalne ksiazki przegladow. Zapraszam na obejrzenie na
    zywo. Pozdrawiam

    hm...
    Z.

  • 15. Data: 2009-01-28 13:14:38
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    yo!

    jasne, wersja dla Gwardii Szwajcarskiej ;) znalezli chlopaki 3 kawalki
    motocykla, znalezli papiery, poskladali do kupy i udaja ze jest cacy
    ;)gratulacje ;)

    szynszyll
    xtz750