  • 1. Data: 2009-01-24 14:24:06
    Temat: Re: Transalp z allegro - co sądzicie ?
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    Jacek pisze:

    > Dzięki za informacjem, macie racje.
    > Ja tam jednak wolę Trampka niż XTZ750 :-) - bez urazy oczywiście

    hyhy, tradycyjny flame war, co jest lepsze trampek/afryka czy supertenera :)
    Analogiczny do zagadnienia co lepsze, jawa czy mz :)

    Że też zawsze muszę mieć motocykl, który należy do jednej ze stron:)

    Pozdro
    --
    Kosiek
    XTZ750 ;)

  • 2. Data: 2009-01-24 17:19:54
    Temat: Transalp z allegro - co sądzicie ?
    Od: "Jacek" <p...@i...pl>

    Witam

    Spójrzcie na tą ofertę - warto jechać zobaczyć?
    http://moto.allegro.pl/item536041905_honda_transalp_
    xl_600v_1998_r_okazja.html

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2009-01-24 20:16:43
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Spójrzcie na tą ofertę - warto jechać zobaczyć?
    > http://moto.allegro.pl/item536041905_honda_transalp_
    xl_600v_1998_r_okazja.html

    Cena jest kusząca tylko że nie jest to moto z 98 r. Na moje oko jest to
    składak. Baza pochodzi z roku 90(czarny silnik i brak hamulca tarczowego na
    tylnym kole) w roczniku 98 na przedzie były już dwie tarcze itd. Wiec jak
    widzisz sprzedający nie mówi całej prawdy więc sam osądź czy warto oglądać.

    Cezar

  • 4. Data: 2009-01-24 20:41:47
    Od: "Jacek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na tylnym kole) w roczniku 98 na przedzie były już dwie tarcze itd. Wiec
    > jak widzisz sprzedający nie mówi całej prawdy więc sam osądź czy warto

    Miałem obawy co do jednej tarczy z przodu - dzięki :-)

    Pozdr

  • 5. Data: 2009-01-25 09:55:00
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Spójrzcie na tą ofertę - warto jechać zobaczyć?
    > http://moto.allegro.pl/item536041905_honda_transalp_
    xl_600v_1998_r_okazja.html

    Zalezy jak masz daleko...

    cena niska ale, jest to jakaś rzeźba.

    Takie malowanie Transalpy miały w latach 88-89 i wtedy też były czarne
    silniki.

    Pod koniec produkcji Trampka w tej budzie czyli 99r Honda wypuściła z okazji
    50 lecia firmy moto w takim malowaniu ale z srebrnym silnikie, tarczą z tyłu
    i dwoma z przodu.

    Zobaczyć możesz ale jak masz daleko to odpuść.

    Zobacz np tego
    http://www.allegro.pl/item532686137_transalp_xl600v_
    xl_600_1999_zdecydowanie_sprzedam.html

    albo

    http://www.allegro.pl/item534589226_honda_transalp_x
    l_600v.html
    http://moto.allegro.pl/item532983506_honda_xl_600v_t
    ransalp.html

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2009-01-25 12:27:33
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    yo!

    chlopie, daj sobie spokoj z puzzlami i poszukaj czegos ladnego. motocykl jest
    z 89-90 roku i za taka kase z tego roku znajdziesz cos kompletnego,
    oryginalnego z nie przekreconymi papierami i z wlascicielem obok, bo z tego co
    misio pisze sprzedaje motocykl kolegi.

    a wogole to poszukaj ladnego XTZ750 ;)

    pzdr

    szynszyll
    xtz750

  • 7. Data: 2009-01-25 12:31:22
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    ..poza tym wcale mi sie nie wydaje zeby 6800 pln za niezarejestrowana rzezbe
    to byla dobra cena. wg mnie ta cena jest juz wysoka a dolicz sobie jeszcze
    kase za rejestracje. ponad to, jezeli na fotkach i w opisie rzezba wyziera z
    kazdego kata to na miejscu dopiero bedzie kosmos.

    pzdr

    szynszyll
    xtz750

  • 8. Data: 2009-01-25 12:47:48
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > ..poza tym wcale mi sie nie wydaje zeby 6800 pln za niezarejestrowana
    > rzezbe

    jesli rocznik bylby prawdziwy to cena bardzo dobra. Niestety z tego rocznika
    to tylko przednia czasza i ewentualnie papiery...

    > to byla dobra cena. wg mnie ta cena jest juz wysoka a dolicz sobie jeszcze
    > kase za rejestracje.

    to jest normalna cena za porządnego Trampka z okolic 91-92. Za ten rocznik w
    dobrem stanie cena powinna byc ok 9-10kzł

    ponad to, jezeli na fotkach i w opisie rzezba wyziera z
    > kazdego kata to na miejscu dopiero bedzie kosmos.

    podpisuje sie pod tym. Lepiej kupic cos nawet starszego a z pewnego zrodla
    niz takie "kombinerki"

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 9. Data: 2009-01-25 12:52:10
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > a wogole to poszukaj ladnego XTZ750 ;)

    a to juz zalezy...

    1) do czego bedzie wykorzystywany, bo IMO jesli glownie teren to Trampek
    bedzie lepszym wyjsciem. Jesli glownie turystyczne przeloty to Tenerka
    bedzie szybsza na asfaltach.

    2) jak duży jest jeździec :) XTZ 750 jest cieższa i większa

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 10. Data: 2009-01-25 12:53:02