-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.
POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
Date: Wed, 07 Apr 2021 21:52:02 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 30
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="726430d6d30a358a884deac2df9fddbe"; logging-data="4268";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/Ck0+jroP89s6DIyGVL7dKRdvnDVEvOW8="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:pzGIYHnmSQp6bVTrQr9cJuY5GHI=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692855
[ ukryj nagłówki ]in <news:606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
user Zdzichu500 pisze tak:
> Cześć
>
> Kiedyś traktory miały koła asymetryczne, wielkie z tyłu i dużo
> mniejsze z przodu. Obecnie coraz częściej widuję traktory które
> mają zarówno z przodu jak i z tyłu takie same rozmiary
> (przynajmniej tak to wygląda z daleka). Ktoś może wytłumaczyć
> dlaczego kiedyś były koła różne a obecnie takie same?
może opony staniały? ;)
Traktor im ma większe koła balony tym lepiej
bo nie ugniata pola i nie zakopuje się.
Większe średnice koła to większy uciąg. Przód teraz jest często
napędzany więc koło mogło urosnąć ale tylne nie może być monstrualne.
Przód pomaga więc uciąg całości wzrasta. Może jak uciąg już przewyższa
potrzeby zestawów ciągniętych pługów, bron to traktor ma być teraz
szybszy na asfalcie z przyczepą.
--
Piter
#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu z Costa i Starbucks
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.21 22:51 sirapacz
- 08.04.21 00:31 _Master_
- 08.04.21 15:12 JDX
- 08.04.21 15:14 JDX
- 08.04.21 15:28 J.F.
- 08.04.21 19:38 PiteR
- 08.04.21 19:46 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=