-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!.
POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Traktor - koła asymetryczne i symetryczne
Date: Wed, 07 Apr 2021 21:52:02 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 30
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="726430d6d30a358a884deac2df9fddbe"; logging-data="4268";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/Ck0+jroP89s6DIyGVL7dKRdvnDVEvOW8="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:pzGIYHnmSQp6bVTrQr9cJuY5GHI=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692855
[ ukryj nagłówki ]in <news:606e0e0e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
user Zdzichu500 pisze tak:
> Cześć
>
> Kiedyś traktory miały koła asymetryczne, wielkie z tyłu i dużo
> mniejsze z przodu. Obecnie coraz częściej widuję traktory które
> mają zarówno z przodu jak i z tyłu takie same rozmiary
> (przynajmniej tak to wygląda z daleka). Ktoś może wytłumaczyć
> dlaczego kiedyś były koła różne a obecnie takie same?
może opony staniały? ;)
Traktor im ma większe koła balony tym lepiej
bo nie ugniata pola i nie zakopuje się.
Większe średnice koła to większy uciąg. Przód teraz jest często
napędzany więc koło mogło urosnąć ale tylne nie może być monstrualne.
Przód pomaga więc uciąg całości wzrasta. Może jak uciąg już przewyższa
potrzeby zestawów ciągniętych pługów, bron to traktor ma być teraz
szybszy na asfalcie z przyczepą.
--
Piter
#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
smrodu z Costa i Starbucks
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.21 22:51 sirapacz
- 08.04.21 00:31 _Master_
- 08.04.21 15:12 JDX
- 08.04.21 15:14 JDX
- 08.04.21 15:28 J.F.
- 08.04.21 19:38 PiteR
- 08.04.21 19:46 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-06 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-06 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-06 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-12-06 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2024-12-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-06 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-06 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT