  • Data: 2010-10-22 12:05:57
    Temat: Re: Tradycyjne żarówki a UE
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości
    news:4cc17393$0$27030$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://www.se.pl/technologie/nauka/niemcy-omijaja-pr
    awo-unii-sprzedaja-zarowki-100-w-_155365_232814.html

    Nowe hobby - kolekcjonowanie żarówek ;-). Każdy rasowy kolekcjoner trzyma
    swoją kolekcję w żyrandolach (aby móc się pochwalić przed znajomymi
    kolekcjonerami) + te dla których zabrakło miejsca tymczasowo w szafie.
    Prawo chyba nie zabrania (i mam nadzieję nie zabroni) aby w przedmiotach
    kolekcjonerskich była pewna zawartość szkła, wolframu itd.
    P.G.