    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Prius
    Date: Tue, 25 May 2010 17:04:14 +0100

    kamil pisze:

    > Edynburg jest 5 na liscie najbardziej zakorkowanych miast w europie,
    > przejezdzam codziennie przez centrum mloda do przedszkola podrzucic i do
    > pracy w sumie 10 mil w jedna strone. 14 litrow i kropli wiecej nie chce
    > spalic w trybie nie-scigam-sie-spod-swiatel. Widze, ze dobrze wybralem
    > auto rodzinne zamiast Sharana. ;)

    Widac te Saharany felerne ;) Albo ja mowie o samym miescie a Ty wliczasz
    w to rowniez "trase"? Moje auto jezdzi 3-4 km rano i 3-4 km popoludniu.
    Do tego jakies zakupy 2-3 km. Wiec wciaz zimny silnik. Twoje 14 to raz
    Rover 1.4 mi zima spalil (liczone od tankowania do tankowania) ;)

    > Predkosc to jedno, ale zona ma firmowe 318 i kilka razy tym jechalismy w
    > jakas dluzsza wycieczke, jakas ekologiczna wersja z start-stopem silnika
    > i innymi wynalazkami. Do miasta nadaje sie dobrze, ale rozpedzenie sie z
    > 50 do 70mph zajmuje naprawde dluga chwile, wlaczanie sie do ruchu ze
    > zjazdu w godzinach szczytu to ciekawe przezycie. :)

    Mozecie mi od dzis mowic "kapelusz" ;)

    > Podjedz do swojego mechanika i zapytaj o koszty czesci moze?

    Na najprostsze rozwiazania natrudniej wpasc :) Wysle ojca do naszego
    polskiego mechanika, bo do niego mam zaufanie.

    --
    Radek Wrodarczyk