eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota Prius › Re: Toyota Prius
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Prius
    Date: Mon, 24 May 2010 18:40:23 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <ht41su$p9g$1@news.onet.pl>
    <ht4450$i13$1@node2.news.atman.pl><ht5cfu$6dc$2@news.onet.pl>
    <ht5fap$rkl$1@inews.gazeta.pl><ht6dqf$ojo$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl><ht8m7a$314$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl><htatp0$svs$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <m...@n...yarross.net.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-253-187.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274744703 11912 76.223.253.187 (24 May 2010 23:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 May 2010 23:45:03 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <m...@n...yarross.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2283179
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> wrote in message
    news:muioc7-vfb.ln1@news.yarross.net.pl...
    > Dnia Sun, 23 May 2010 10:35:52 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> ich temat. Auto ma dwa napędy, w tym normalny silnik spalinowy jak każde
    > Nie taki znowu normalny, bo:
    > 1. Pracuje z nieco innym cyklem termodynamicznym.
    > 2. Jest malo wysilony i ma mocno ograniczona predkosc obrotowa, wiec jest
    > mocno odchudzony materialowo.
    >
    > BTW tak sie zastanawiam, ze w sumie w dobie zmiennych faz rozrzadu nie
    > powinno byc problemem (ani jakims istotnym kosztem) uzycie cyklu
    > Atkinsona w normalnym benzyniaku, w razie potrzeby przy mocnych
    > obciazeniach przechodzilby do normalnej pracy. Mozna by wyraznie
    > zmniejszyc spalanie w zakresie malych obciazen.

    A możesz to przetłumaczyć na język zrozumiały dla przeciętnego zjadacza
    chleba? ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: