    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Prius
    Date: Mon, 24 May 2010 16:10:57 +0100

    > Rozejrzyj sie za czyms malym tax exempt moze?

    Dzieki za rade, rozwazam auto klasy Priusa, wiec jakby nie bylo silnik
    1.4 to absolutne minimum. Co nie zmienia faktu, ze to, ze ja zostaje z
    Sharanem a zona kupuje Micre (bo jesli male auto dla niej to tylko
    Micra, najlepiej fioletowa ;) ) tez moze sie przytrafic ;)
    Ladna Micra 02' (jesli Micra to koniecznie stara karoseria) z pelnym
    wyposazeniem (lacznie z ASB) kosztuje w Irlandii ok. 3 tys e, wiec
    pytanie czy jednak nie lepiej dolozyc do pelnowymiarowego auta.

    > Samochody sa zaklasyfikowane do grup - w ramach tej samej skladki beda
    > bardzo zblizone.

    Skad wziales, ze Prius to akurat 7 grupa?
    Kazdy irlandzki ubezpieczyciel trzyma sie tych samych grup? Eee to chyba
    nie takie proste jak mowisz.

    > Zabral bym tego Sharana na przeglad, moje Subaru 2.0 turbo pali w
    > zakorkowanym miescie w granicach 14l (przy spokojnej jezdzie, szybko w
    > korkach i tak nie da rady).

    Sharan kolegi jezdzacy po tym samym miescie spala podobnie. W trasie
    rowniez mamy podobne spalanie. Po prostu - korki. Rover 414 potrafil tam
    10-11l/100km spalic.

    > Ale wlaczanie sie do ruchu na autostradzie bywa niewesole, kiedy do tych
    > 120 musisz sie dwie minuty rozpedzac. ;)

    Bez przesady, akurat na autostradzie (ups, jest az jedna) mala moc nie
    przeszkadza tak jak na przelotowej acz waskiej drodze (jakis w Irlandii
    pelno). Na szczescie to nie Polska, gdzie polowa kierowcow udaje
    mistrzow kierownicy.

    > Priusem nie jezdzilem co prawda, ale firmowy Golf V to bylo dosc mile
    > auto pare lat temu. Nie wiem czy kupilbym za wlasne pieniadze, porywac
    > nie porywalo ale po prostu solidne wozidlo bez jakichs wielkich wad.

    No wiec mam juz dwie podobne opinie - jedna o Priusie, jedna o Golfie -
    od ludzi, ktorzy nimi powozili sluzbowo. Wciaz bardzo mnie ciekawia
    odczucia uzytkownika prywatnego, bo ten inaczej patrzy na koszty.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com