    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Prius
    Date: Sat, 22 May 2010 17:19:59 -0500

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
    news:ht8m7a$314$1@news.onet.pl...
    > Pobieznie przegladajac ogloszenia wyszlo mi na to, ze ceny kilkulatkow sa
    > podobne do zwyklych aut.

    Może przeglądając je niepobieżnie wyjdzie Ci więcej niż 500e?

    > Ale zakladam, ze nie bijemy sie o kazde 500e i duzo wazniejsze jest to o
    > czym piszesz ponizej, a ja nazwalem to "kosztami serwisu", ktore chcialbym
    > porownac do normalnego auta:

    Nie wiem ile palisz paliwa, ale jeśli nie bijesz się o każde 500e, czyli
    ekonomika przy wyborze auta nie odgrywa dużej roli, to właściwie
    po co kupujesz Priusa? Chcesz prezentować ekologiczny image?

    Proponowałbym abyś sobie policzył ile w ciągu roku wydajesz na
    paliwo przy aktualnie posiadanym samochodzie. Potem porównał
    jego spalanie do spalania Priusa i przeliczył ile MAKSYMALNIE
    możesz zaoszczędzić na paliwie rocznie... Jak Ci wyjdzie mniej niż
    te 500e o które nie chcesz walczyć to po diabła Ci kłopot z Priusem?

    > Ktos gdzies pisal, ze gwarancja na baterie to 10 lat. Nie wiem na ile to
    > istote, bo zapewne trzeba by caly czas auto serwisowac w ASO, a po uplywie
    > ogolnej gwarancji malo ludzi tak robi (koszty).

    Warto sprawdzić czy ta gwarancja to dla oryginalnego właściciela
    czy też przechodzi na następnego w transakcji kupna/sprzedaży...
    Bo wcale nie jest to powiedziane odgórnie.

    > Bardzo cenna Twoja uwaga o spalaniu auta ze starymi bateriami.
    > Idealnie by bylo jakby sie wypowiedzial wlasciciel takiego starego Priusa.

    Myślisz że przyznałby się do porażki na publicznym forum? ;-)