  • 1. Data: 2013-07-02 11:19:51
    Temat: Toyota Previa II Minivan 2.0 D-4D 116KM - warto?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Witam grupę,

    Patrzę po samochodach "rodzinnych". Nie chcę nowego samochodu :-)
    Z dużych vanów przyszła mi do głowy właśnie Previa. Coś tam do kupienia
    jest, ale głównie z silnikiem 2.0 D-4D, II generacji.

    Warto się tym autem zainteresować? Wygląd środka pomijam - kwestia gustu.
    Bardziej mnie inetersuje "awaryjnogenność" tego modelu. Może jest skażony
    jakimś typowym błędem?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-07-02 12:03:09
    Temat: Re: Toyota Previa II Minivan 2.0 D-4D 116KM - warto?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2013 11:19:51 +0200, Franc napisał(a):

    (...)

    Previa ma bardzo dobre opinie, o ile cena Ci odpowiada - bierz.
    Diesel jest dokladnie ten sam, co w innych wspolczesnych Toyotach.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-07-02 12:54:07
    Od: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>

    > (...)
    >
    > Previa ma bardzo dobre opinie, o ile cena Ci odpowiada - bierz.
    > Diesel jest dokladnie ten sam, co w innych wspolczesnych Toyotach.

    Jeśli to ten sam co ma problemy z wtryskami i dwumasą to bardzo drogi w
    naprawach.
    Popatrz dokładnie bo znajomy w avensisie wymieniał wtryski i płacił coś koło
    1500 za szt.
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2013-07-02 13:07:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2013 12:54:07 +0200, GR001 napisał(a):

> [...]
    > naprawach.
    > Popatrz dokładnie bo znajomy w avensisie wymieniał wtryski i płacił coś koło

    O ile wiem, dokladnie ten sam. Tylko co to sa "problemy z dwumasa"? To jest
    czesc podlegajaca zuzyciu.... POdobnie wtryskiwacze, wlaszcza na polskiej
    zasyfionej ropie. Trzeba doliczyc jedno i drugie do ceny zakupu...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-07-02 14:31:13
    Od: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>

> [...]
    > czesc podlegajaca zuzyciu.... POdobnie wtryskiwacze, wlaszcza na polskiej
    > zasyfionej ropie. Trzeba doliczyc jedno i drugie do ceny zakupu...

    no niby racja... ale jak samochód ma 140 tyś i musisz wymienić 2-masę za
    3700 i 6000 za wtryskiwacze,
    to lepiej sprzedać samochód i kupic inny. Dlatego dużo toyot z tymi
    silnikami do wzięcia.
    Trzeba to wziąć pod uwagę i liczyć się z ewentualnym wydatkiem, albo
    poszukać innego..
    pozdr.
    gr

  • 6. Data: 2013-07-03 11:57:54
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL> wrote in message
    > no niby racja... ale jak samochód ma 140 tyś i musisz wymienić 2-masę za 3700
    > i 6000 za wtryskiwacze

    tyle płacą barany dające się strzyc w ASO ;) no ale każdy ma wybór i przed
    zakupem mozna łatwo sprawdzić ceny części i w ASO i alternatywne źródła...

    Pzdr
    Piotrek

  • 7. Data: 2013-07-03 19:45:58
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-07-02 14:31, GR001 pisze:

    > no niby racja... ale jak samochód ma 140 tyś i musisz wymienić 2-masę za
    > 3700

    Może, jak jesteś blondynką obwieszoną złotem i pojedziesz do ASO z
    textem "coś mi szarpie", to skasują cię tyle. Ale można też kupić zestaw
    ze sztywnym kołem zamachowym (stosowany w identycznych silnikach w
    Verso), co z wymianą nie wyniesie więcej, jak 1400 PLN.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2013-07-22 17:59:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 03 Jul 2013 19:45:58 +0200, LEPEK <n...@n...re> wrote:

    >Ale można też kupić zestaw
    >ze sztywnym kołem zamachowym (stosowany w identycznych silnikach w
    >Verso), co z wymianą nie wyniesie więcej, jak 1400 PLN.

    Różne opinie są na temat tych "sztywnych" zamienników. I nie wszędzie
    się to opłaca. Do mojego złoma zestaw sztywny kosztuje coś koło
    1300-1400 PLNów. Zestaw z dwumasą niewiele ponad 1500 PLNów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2015-12-23 12:28:16
    Od: Alpin <b...@g...com>

    Previa II z D4D nie ma dwumasy.